Caramela Skrevet 18. mars 2012 #101 Del Skrevet 18. mars 2012 Det har ikke skjedd store greiene siden sist i og med han han har vært bortreist, men han har ymtet frempå at han kunne tenke seg å treffes før han skal reise bort neste helg også. Så vi får sjå Jeg har vært nokså avbalansert med tanke på mld og diverse fra denne kanten for å se om han tok til vettet og gav lyd fra seg Det var derfor hyggelig at det tikket inn en mld her i stad Små ting, store gleder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackpuma Skrevet 18. mars 2012 #102 Del Skrevet 18. mars 2012 Ja, illusjoner er det man kanskje frykter mest. Man ønsker så gjerne at ting skal være sånn og sånn, så da ser man kun det man vil se. Men det er jo bare en måte å finne ut om det er illusjoner eller ei Ta sats! Kan være lurt å ikke ligge med han på lørdag, men litt klinings i sofakroken derimot Heier på deg! Oppdater på søndag hvordan ting gikk! Det var ikke illusjoner, men jeg er veldig spent på hvordan det går videre. Vi endte selvsagt med å sove sammen, og selv om vi ikke hadde sex, så var vi ikke langt unna. Han var forøvrig veldig ivrig på å møte meg igjen når vi drakk, men det var i morgen, og da kan jeg ikke. Han kan ikke før på fredag tidligst virket det som, vi snakket om å avtale en dag før han dro herifra i morges, men siden det var en stund til, skulle vi heller ta det på facebook. Hele morgenen, etter at vi gikk ut av senga var merkelig, han snakket bare med venninnene mine, og selv om vi satt og koste og holdt hender, så føltes det ikke helt "der" ut, om du skjønner. Jeg er ikke noe morgenmenneske, så jeg er redd for at jeg ikke gjorde noe godt inntrykk etter at vi sto opp. Klarer bare aldri å være så pratsom og sånt om morgenen. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil, det var så rar stemning i morges. Det var veldig fint i går, og han fortalte meg at han egentlig pleier å stikke om morgenen tidlig, snike seg vekk, men han droppet det i dag, for han ville ikke det med meg. Vi lå og koste ganske lenge i morges. Jeg har riktignok fått veldig inntrykk av at han er litt feig, så om han ønsker å avvise meg, så tror jeg ikke han kommer til å gjøre det på en ordentlig måte, men heller la kontakten dø ut. Det jeg er redd for nå, siden vi skal avtale på facebook. Tenker litt at jeg har lyst til å få et seksuelt forhold til han, for jeg vet at jeg vil ha sex med han, men jeg vet ikke om jeg vil mer. Puh, langt. Mange tanker! :gjeiper: Det høres ut som om du har din på gli, da, Caramela! Det er hyggelig! Håper dere finner ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå