Gå til innhold

han tenner på brekninger...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

jeg har for en måneds tid siden møtt en kjempenydelig gutt som jeg er blitt veldig forelsket i. men forrgie helg var vi på fest og jeg drakk ganske mye. det endte med at jeg måtte kaste opp når vi kom hjem til han. etter at vi hadde lagt oss.

jeg knelte ved doen i bare trusa og kastet opp ganske mye. jeg kunne høre at han stønnet bak meg, og snudde meg omsider når jeg var ferdig. og da hadde han en kjempe ereksjon!

ble han kåt av at jeg brakk meg og spydde?? jeg har lest litt på nett og det virker som det er en del folk som tenner på brekninger :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Levitate
Skrevet

Dette har jeg også hørt om. Er mange som gjør det, noen menn syns også at brekninger kan være "festlig" og litt artig for eksempel under en blowjob, men ikke direkte opphissende.

Om han tenner på brekninger eller om han bare var fyllekåt vet ingen av oss, så kanskje du bare skal spørre han?

• Liker 2
Skrevet

Uhm, TS? Hvordan skal vi kunne vite hva som rørte seg i hodet på han?

Skrevet

Er jo noen som tenner på brekninger,men da helst i sammenheng med deeptroath blow job..

I dette tilfellet vil jeg tro han bare var full å ble kåt av å se deg nesten naken.

Skrevet

Neppe. Heller det at du stod lent fremover, med baken i været, og kroppen trekker seg sammen.

Men ufint å stå der å bli kåt av noen som er uvel :/

• Liker 3
Skrevet

Spør han :)

Skrevet

jeg har tentk mye på det, men har kviet meg for å spørre. men nå når jeg leste svarene her, sendte jeg han en sms og spurte han. han svarte at han tenner på brekninger og deep throat :(

huff det er ikke noe gøy. jeg som er så forelsket. og så skal jeg liksom måtte brekke meg på utsyret hans?? :(

Skrevet

Det at han tenner på det betyr jo ikkje automatisk at han ikkje tenner på noko anna òg. Det er dei færraste som er så einspora i tankegangen.

Skrevet

Eller så kan det hende han så at du stod på kne i bare trusa, og så på kroppen din..

Gjest Hard Ride
Skrevet (endret)

Det er jo litt creepy at han ikke hadde sosiale antenner til å skjule bonern og la være å stønne.

Endret av Hard Ride
  • Liker 2
Skrevet

Jeg syns det var ganske ufint da du tydeligvis ikke hadde det godt....

• Liker 2
Skrevet

Av og til er vi alt for redde for å virke "fordømmende" til å se skogen for bare fetisjer. Ja TS, det kan han tenne på, og det er ikke rart i seg selv.(bare for å få sagt det). Når det er sagt, så er det hans ansvar å kommunisere dette til deg på en måte som du ikke oppfatter som krenkende, hvis han vil deg vel. Han kan ha gjort en feil, han kan ha tabba seg ut, men du bør ta det opp med han. Det er greit at du syntes det var fælt! Det er helt ok faktisk, fetisj eller ei.

Skrevet

Det er flere jeg vet om som tenner på det samme,men det betyr ikke at det må skje hver gang man har sex! Reagerer litt på at han satt der kåt og klar da du helt klart ikke hadde det så kult.....

Skrevet

Det er flere jeg vet om som tenner på det samme,men det betyr ikke at det må skje hver gang man har sex! Reagerer litt på at han satt der kåt og klar da du helt klart ikke hadde det så kult.....

Ja, men da er han en kødd, og ikke en pervo ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...