Gå til innhold

hvordan skal en mus lukte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

rett og slett...

hvordan skal det egentlig lukte i underlivet? hvordan skal det smake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør du meg så skal den ikke lukte noe før du stikker nesa di 5cm ifra.. Smake en mild blanding av søtt og syrlig.

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

det er såpass forskjellig lukt og smak at jeg tør påstå det ikke er noen fasit. et sunt underliv lukter de tikke så mye av..

Skrevet

Leste en gang at en sunnvagina skal lukte som yoghurt naturell. Kan faktisk si meg enig i at det stemmer. :fnise:

• Liker 1
Gjest Levitate
Skrevet

Det skal lukte som fitte og smake som fitte....

:filer:

• Liker 2
Skrevet

Det beste er en litt skitten fitte med svette og kroppslukt, det er ikke noe særlig med sånn derre såpefitte. Vil heller ha noe skikkelig kvinnelukt!

Gjest padawan
Skrevet

vil du ha svette og kropslukt er vel armhulene bedre sted på kvinnekroppen.

Gjest NozMonster
Skrevet

Det skal lukte som fitte og smake som fitte....

:filer:

ikke sant :fnise: litt vanskelig å sammenlikne/ beskrive det!

ts- om du skriver denne tråden fordi underlivet ditt lukter for mye, så er det veldig sansynlig litt feil med ph-balansen! itteno problem! det kan fikses!

Gjest Levitate
Skrevet (endret)

Men keep in mind at om det lukter fiskeindustri der nede, så er det noe som ikke stemmer. Det kan være alt ifra sopp til dårlig hygiene, noe som kan ordnes etter en tur på apoteket, hos legen eller gynekologen. Og husk alltid at fitta lukter ikke særlig attraktiv etter sex om kjæresten din har kommet i deg, da lukter det en blanding av sæd OG fitte. Og den lukten er ikke så fantastisk god den heller.

Edit: Litt lengre svar.

Endret av Levitate
  • Liker 2
Skrevet

Mus lukter skikkelig ille et par uker etter at de har gått i fella.

:)

• Liker 5
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Lille-pus, mod.

Skrevet

Som melk og salte mynter, har jeg hørt.

• Liker 1
Skrevet

Kommer det ikke litt an på hva den har spist? :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Litt kjønn

Skrevet

Men keep in mind at om det lukter fiskeindustri der nede, så er det noe som ikke stemmer. Det kan være alt ifra sopp til dårlig hygiene, noe som kan ordnes etter en tur på apoteket, hos legen eller gynekologen. Og husk alltid at fitta lukter ikke særlig attraktiv etter sex om kjæresten din har kommet i deg, da lukter det en blanding av sæd OG fitte. Og den lukten er ikke så fantastisk god den heller.

Edit: Litt lengre svar.

Syns det er helt unøvdvendig at du kaller kvinnens kjønnsorgan for det styggeste banneordet i boka. Fitte er ingenting annet enn et banneord og en nedverdigende beskrivelse på ditt eget kjønnsorgan. Du kan heller kalle den for musa o.l.

• Liker 1
Skrevet

Litt kjønn

Takk for beskrivelsen :hoho:

Skrevet

Hvilken såpe bruker dere nedentil?

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvilken såpe bruker dere nedentil?

Jeg bruker Asan intimsåpe.

Skrevet

Deilig kjønn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...