drosophilia Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Hei! Jeg har ønsket meg en brystpiercing i årevis. Nå skal jeg investere i denne "gaven" til meg selv. Men jeg trenger å finne ut hvilke studioer i Oslo som er noe å satse på. Jeg trenger en erfaren piercer fordi jeg har nokså flate brysvorter til vanlig (regner med at jeg må ha en myk piercing/tygon). Noen som har noen tips?
Vulpes Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 PinPoint Piercing er veldig flinke og annerkjente. Du kan jo bestille time hos hun som eier studioet, tror hun heter Christiane? Hun er veldig dyktig og trivelig.
drosophilia Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2012 PinPoint Piercing er veldig flinke og annerkjente. Du kan jo bestille time hos hun som eier studioet, tror hun heter Christiane? Hun er veldig dyktig og trivelig. Takk for tipset, det skal jeg sjekke opp!
pantora Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Pinpoint Piercing ja, uten tvil! Var der selv i begynnelsen av måneden. Dyktige og hyggelige mennesker!
Gjest Blomst83 Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Slenger meg på de andre.Tok min i brystvorta der.
Minya Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Legger til samme anbefaling, Christiane er superdreven og veldig flink til det hun driver med. Hun er også god på å hjelpe deg å finne ut om piercingen passer for deg og forklare hva som er normalt med groende piercinger.
drosophilia Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2012 Legger til samme anbefaling, Christiane er superdreven og veldig flink til det hun driver med. Hun er også god på å hjelpe deg å finne ut om piercingen passer for deg og forklare hva som er normalt med groende piercinger. Jøss, ALLE anbefaler det samme. Da skal jeg kontakte dem etterhvert. Har et par piercinger (tatt med nål) i øvre øre, så er ikke redd for "gro-perioden". Men er nysjerrig på hvilken type jeg og mine små anheng (ahem) kan få.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå