AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Dere som har vært diagnosert med depresjon med varighet på 1 år +, og ble bedre av behandling som ikke innebar medisinering, når begynte du å føle at "det løsnet"? Dere andre som er blitt frisk fra depresjoner. Hvordan kjente dere at ting ble bedre? Kom det snikende, gradvis, plutselig eller lignende. Leter fortvilt etter et tegn på at kurven snur til et positive, og trenger noen hyggelige opplevelser og "strekke meg etter"
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 En dag her for ikke så mange ukene siden, så slo det meg plutselig at "i dag er jeg glad med hele meg." Det har jo gått gradvis hit, det har blitt flere og flere av de bedre dagene, men det har vært en liten kime av noe ikke bra, selv på de beste dagene. Det er fortsatt tunge dager, men det blir flere og flere dager hvor jeg har det bra "tvers igjennom." For meg var bedringen også veldig selvforsterkende; flere gode dager, der jeg orka å gjøre positive ting (møte venner/trene osv.), bidro til enda flere gode dager. Rett og slett en positiv spiral
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Det gikk ganske gradvis ja. Men gjerne utløst av en forandring i livet mitt. Flytting, ny jobb, begynt å trene og sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå