AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Jeg er så utrolig lei av meg selv. Jeg har virkelig verdens dårligste selvtillit. Min ex var utro mot meg,desverre mer enn en gang. Har nå verdens herligste og snilleste kjæreste. Han har også opplevd at hannes eks var utro mot han og dette var noe han tok veldig hardt. Derfor sier han selv at han ville aldri vært utro mot meg for slik er han ikke. Og jeg tror han virkelig på dette. Problemet mitt er at jeg ser på meg selv som verdens styggeste person. Jeg vet jeg ikke er det men i mitt hodet tror jeg hele tiden at en annen dame lett kan overta min plass. At jeg ikke er pen nok,morsom,søt,god nok i sengen,smart nok eller har en perfekt kropp. Dette irriterer meg meg grenseløst og det toppet seg nå når min kjæreste i morgen skal feire bursdagen til en kompis og det skal de gjøre i et badeland..var først bare invitert gutter men nå har kompisen bestemt seg for å invitere en del jenter..og dette irriterer meg. Jeg tror virkelig at en jente kommer til å stjele kjæresten min fra meg i løpet av de 4 timene de skal være det og jeg holder på å bli sprø. Jeg er ikke stygg,eller feit eller noe. Har kanskje 5 kg for mye på kroppen men trener aktivt og spiser sunt så.. Jeg blir bare veldig fortvilet over at jeg kan tro noe slikt. Noen tips til hvordan jeg kan forandre denne måten å tenke på? Hva må jeg gjøre? Hjelp anyone?
ml92 Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Jeg er så utrolig lei av meg selv. Jeg har virkelig verdens dårligste selvtillit. Min ex var utro mot meg,desverre mer enn en gang. Har nå verdens herligste og snilleste kjæreste. Han har også opplevd at hannes eks var utro mot han og dette var noe han tok veldig hardt. Derfor sier han selv at han ville aldri vært utro mot meg for slik er han ikke. Og jeg tror han virkelig på dette. Problemet mitt er at jeg ser på meg selv som verdens styggeste person. Jeg vet jeg ikke er det men i mitt hodet tror jeg hele tiden at en annen dame lett kan overta min plass. At jeg ikke er pen nok,morsom,søt,god nok i sengen,smart nok eller har en perfekt kropp. Dette irriterer meg meg grenseløst og det toppet seg nå når min kjæreste i morgen skal feire bursdagen til en kompis og det skal de gjøre i et badeland..var først bare invitert gutter men nå har kompisen bestemt seg for å invitere en del jenter..og dette irriterer meg. Jeg tror virkelig at en jente kommer til å stjele kjæresten min fra meg i løpet av de 4 timene de skal være det og jeg holder på å bli sprø. Jeg er ikke stygg,eller feit eller noe. Har kanskje 5 kg for mye på kroppen men trener aktivt og spiser sunt så.. Jeg blir bare veldig fortvilet over at jeg kan tro noe slikt. Noen tips til hvordan jeg kan forandre denne måten å tenke på? Hva må jeg gjøre? Hjelp anyone? Hei Jeg har selv slitt veldig, og sliter fortsatt med dårlig selvtillit, og det som hjalp meg mest var da jeg begynte å gå til psykolog. Nå var det jo ikke bare dårlig selvtillit som var problemet, men det kom liksom på toppen av det hele, og det har jeg alltid slitt med. Det værste problemet var at jeg var omtrent flat over brystpartiet og følte meg overhode ikke på lik linje med de andre som hadde pupper (selvom jeg selv kunne se at jeg var helhetlig penere enn dem).. Men jeg tok silikon, så akkurat dette problemet er jeg kvitt nå Jeg vet ikke om du har dårlig selvtillit bare pga ex'en din, eller om det kan være noe mer.. Men uansett så har det å gå til psykolog/helsesøster vært til stooor hjelp for meg Min mor kjøpte faktisk også en bok om "hvordan trene opp selvtilliten" til meg, og der sto det masse gode råd om ting du kunne gjøre og tenke for å trene seg selv opp For jeg hører jo at du er heldigvis klar over at det er bare inni vårt eget hode disse tankene foregår Endret 2. februar 2012 av ml92 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå