Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lyst å reise en uke til syden i påsken, tenkte å finne en billig hopp-på-tur i siste liten(forhåpentligvis)..

Men hvor er det mest sol og varme på denne tiden av året? Er det GranCanaria og Egypt som gjelder? Det har vel ikke begynt å bli sånn kjempevarmt i Hellas eller Spania på den tiden enda?

Tenker helst å holde oss innen Europa da, envt. litt utenfor siden det bare blir ei uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjennomsnittstemperaturen i Egypt i april ligger på ca 25-30 grader. Påsken er nok en perfekt tid å reise dit på. Eller Jordan. Samme temperatur der.

På Gran Canaria ligger temperaturen rundt ca 20-25 grader i april.

Skrevet

Vet ikke om jeg ville dratt til Egypt nå siden de har begynt med opprør igjen. I tillegg ble en fransk turist skutt på et vekslingskontor nå nylig, og to amerikanske turister kidnappet på vei hjem fra utflukt. Mener de to hendelsene var i sharm el sheik.

Skrevet

Nei jeg er egentlig ganske skeptisk til Egypt, så frister ikke så veldig å dra dit:s

Både pga det som skjer der nede for tiden, pluss at det er så mange "kvinnehatere" der. Altså de har jo et annet syn på kvinner der, så er jo flere som anbefaler å ikke dra på jentetur dit.. Har du med en mann eller to har de litt mer respekt for deg visstnok!

Skrevet

Ville holdt meg unna Egypt nå som det er så mye uroligheter nedi der.

Har litt lyst til å reise vekk selv i mars/april, og de reisemålene som frister mest er Fuerteventura og Kapp Verde :)

Skrevet

Nei jeg er egentlig ganske skeptisk til Egypt, så frister ikke så veldig å dra dit:s

Både pga det som skjer der nede for tiden, pluss at det er så mange "kvinnehatere" der. Altså de har jo et annet syn på kvinner der, så er jo flere som anbefaler å ikke dra på jentetur dit.. Har du med en mann eller to har de litt mer respekt for deg visstnok!

Jeg skal ha med meg mann og er vant til å reise i arabiske land, og drar ikke denne sommeren siden det begynner å bli så mange uroligheter igjen.

Har alltid drømt om Kapp Verde, ser fint ut der. Og Kanariøyene er jo alltids safe, en del hotell der har jo spa og ser skikkelig lekre ut.

Skrevet

Ville valgt Gran Canaria eller Tenerife :jepp:

Skrevet

Lurer på om ikke kypros er enda varmere faktisk:) flest soldage ri året osv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...