Gå til innhold

Koselig tv serier


vaffla

Anbefalte innlegg

Jeg har brennkopper og er på utkikk etter en serie jeg kan kose meg med! Jeg er på utkikk etter en serie som er koselig eller morsom. Jeg har nettopp sett hart of dixie, som jeg vil anbefale alle. Ellers liker jeg også switced at birth, one tree hill, jane by design, pretty litt liars.

Noen som vet om noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Modern Family :-) Man må se noen episoder for å komme inn i humoren, for det er ikke typisk sitcom. Men det er koselig og morsomt :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig koselig, men Twin Peaks må nesten nevnes. Den er spennende og ganske absurd, og et skikkelig mesterverk.

Av sånn skikkelig koselige serier vil jeg anbefale Cranford og From Lark Rise to Candleford. :) Om man liker historiske drama, er de helt nydelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Girl! Ikke sånn kosemosekoselig, men så gøy og lett underholdning :) Ellers elsker jeg også Gilmore Girls, og der har man jo dekket ukevis med underholdning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mot i brøstet!! Neida. Scrubs, how i met your mother, en moderne familie og naturligvis venner for livet :P Alt går på tv om dagen, forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Northern Exposure er en hauggammel favoritt for meg. Den går neppe på noen tv-kanaler lenger, men er mulig å kjøpe.

Ellers er jo The Big Bang Theory om ikke akkurat superkoselig, så i alle fall morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugly Betty? Så nettop alle sesongene, og begynte faktisk å gråte litt da jeg var ferdig med den siste episoden. Hehe

Og The lying game? Den er litt som Pretty little liars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northern Exposure er fantastisk.

Og siden du liker Hart of Dixie: det er en plottmessig rip-off av Northern Exposure (New York-lege blir sendt til en øde stat for å være allmennlege.)

Endret av Glynis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugly Betty? Så nettop alle sesongene, og begynte faktisk å gråte litt da jeg var ferdig med den siste episoden. Hehe

Og The lying game? Den er litt som Pretty little liars :)

Hvordan endte det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3rd Rock from the Sun er morsom.

Sorry altså, men det må være den dårligste serien som noen gang er laget. :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northern Exposure er en hauggammel favoritt for meg. Den går neppe på noen tv-kanaler lenger, men er mulig å kjøpe.

Ellers er jo The Big Bang Theory om ikke akkurat superkoselig, så i alle fall morsom.

Jeg syns motsatt. Big Bang Theory har ekstremt dårlige spøker og er lite morsomt, men det er så koselig at jeg ser det fordi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brennkopper og er på utkikk etter en serie jeg kan kose meg med! Jeg er på utkikk etter en serie som er koselig eller morsom. Jeg har nettopp sett hart of dixie, som jeg vil anbefale alle. Ellers liker jeg også switced at birth, one tree hill, jane by design, pretty litt liars.

Noen som vet om noen?

Make it or break it, the lying game, glee og 2 broke girls :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den koseligste serien of all time må jo være Darling buds of May, altså Livet med Larkins. Gammel serie, men den koseligste jeg har sett hvertfall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg synes Seks Fot Under er koselig!! :jepp:

Ikke alle som er enige, men den serien er et mesterverk...

Kan noen mene at den ikke er et mesterverk? Den er kanskje tidenes beste serie! Men litt usikker på om den er det ts spør etter, den er ikke akkurat lettbeint og koselig hele tiden.. :) Beste avslutning på en serie noen sinne også!

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...