Gå til innhold

Reiseforsikring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, noen som har peiling på reiseforsikring og hvordan ting bør gjøres her. Jeg har en helårsreiseforsikring, og skulle egentlig på reise neste uke. på grunn av saker og ting som har skjedd i det siste tror jeg det blir umulig å gjennomføre reisen. Har vært i kontakt med forsikringsselskapet som har gitt meg endel informasjon, men lurer fremdeles på noe. Må reisen avbestilles hvis man skal få igjen penger eller kan jeg vente litt med dette og se om jeg reiser elr ikke? Det er endel som må ordnes da jeg reiser gjennom et selskap, jeg må selv evt. avbestille, men evt. mailer og bekreftelse på dette sendes jo til selskapet, og det tar dermed tid før jeg får det. Siden reisen skulle gjennomføres tidlig i neste uke er jeg redd for om slike ting må være sendt til forsikringsselskapet før reisen skulle vært gjennomført, noen som veit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke sende noe til forsikringsselskapet før etter du skulle vært på tur. Ang.resten så er det litt vanskelig å svare på, men om du ikke kan reise pga egen sykdom så skaff en legeerklæring.

Gjest padawan
Skrevet

jeg måtte ikke avbestille da jeg brukte reiseforsikringen min til å få refundert mine utgifter til en reise... men det kan hende selskapene har forskjellige rutiner for dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...