Gå til innhold

Typen tenner på spanking - hjelp

Spanking  

99 stemmer

1. 1. Hvordan hadde du forholdt deg dersom mannen din ville spanke/rise deg?

• Jeg er ikke interessert i det og hadde heller ikke gått med på det
      13
    • Jeg er ikke interessert i det, men jeg ville trolig gått med på det dersom jeg viste at det tenner ham
      28
    • Jeg har fantasier om det samme selv så dette ville jeg definitivt vært med på
      58

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg og typen min har vært sammen noen måneder og for en uke siden ymten han frempå at han kunne tenke seg å gi meg ris på rumpa fordi han synes det var utrolig turn on. Som jeg forstod han mener han ris på rumpa med buksene på knærne, ikke 2 dask under sexakten. Selv har jeg aldri tenkt tanken på dette, og ble litt paff, men jeg vet jo at dette er en fetisj noen tenner på. Selv synes han at vi har det bra som han sa, men at han synes sexlivet kunne bli litt mer spennende.

Det jeg lurer på er hva dere kvinners holdninger til dette er og hva dere hadde svart til samboeren deres dersom han tok opp dette med dere? Jeg er virkelig nysgjerrig. På en måte er det noe jeg definitivt ikke hadde ymtet frempå at jeg hadde lyst til å bli med på av fri vilje, men når han liker det så tenker jeg at det er litt dumt å nekte å strekke seg litt også, siden jeg egentlig ikke har noe ekstremt i mot det (så lenge han ikke slår meg flat da, hihi), men noe turn on for meg er det NEPPE

Endret av BenteJenta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke interessert, og ville ikke gått med på det. Om han skal drive med SM, får han finne seg ei SM-dame.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Anbefales å gjøre når man har litt røff/straffesex - om du liker slikt - da hele settingen er veldig viktig for om det skal være tennende eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde hoppet av glede om samboeren min hadde sagt det samme!

Men som Katten nevner; det må jo skje i rett setting. Og det regner jeg med at kjæresten din mener og. Go for it, det kan jo hende du liker det bedre enn du tror ;)

• Liker 2
Skrevet

Prøv, med en klar avtale om at du bestemmer hvor mye du vil tåle.

Hvis det blir bra, kan dere utvikle det videre, hvis ikke bør det bli med forsøket.

Dere bør også prøve å bytte roller.

Gjest Levitate
Skrevet

Anbefales å gjøre når man har litt røff/straffesex - om du liker slikt - da hele settingen er veldig viktig for om det skal være tennende eller ikke.

True story. Under røff sex bruker typen å slå meg på rumpa, gripe rundt meg litt hardt og gjerne knipe litt også. Det er jo fordi han mest sannsynlig tenner på det (har ikke snakket om det) og fordi jeg har sagt at jeg tenner på smerte til en viss grad. Så under røff sex burde det jo egentlig være lov!

Prøv og se om du liker det. Men under lidenskapelig, romantisk sex er som sagt ikke spanking anbefalt.

Skrevet

Whau! 61 % som har slike fantasier og 22 % som hadde gått med på det til nå! Det hadde jeg virkelig ikke trodd! Vet ikke helt om dette er representativt for den norske befolkningen eller om det er de med spankinginteresse her inne som har klikket seg inn på dette innlegget :fnise: Men, tusen takk for svar. Jeg tror nok at jeg vil prøve det ut så får vi se hvordan det oppleves. Tror typen min mente det litt mer som oppvarming/vorspill og ikke under sexakten egentlig (røff sex). F.eks å bli straffet for noe man har gjort feil, i realife eller noe oppdiktet noe, men det kan jo kanskje være like turnon som under røff sex.

Skrevet

Jeg hadde hoppet av glede om samboeren min hadde sagt det samme!

Men som Katten nevner; det må jo skje i rett setting. Og det regner jeg med at kjæresten din mener og. Go for it, det kan jo hende du liker det bedre enn du tror ;)

Hvorfor har ikke du spurt han da? Det kan jo hende han hadde blitt med på det han også da hvis han viste at du likte det liksom. Men, at han kanskje ikke er like hyp på det som typen min og derfor ikke nevner det :=)

Gjest sardintroll
Skrevet (endret)

Jeg er ikke interessert i silkt selv, men jeg er ikke vanskelig sånn sett. Jeg har selv spanka en gutt til han måtte skifte bukser, for å si det sånn. :gjeiper: Men på meg hadde det ingen effekt snån sett.

Endret av sardintroll
Skrevet

Jeg er ikke interessert i silkt selv, men jeg er ikke vanskelig sånn sett. Jeg har selv spanka en gutt til han måtte skifte bukser, for å si det sånn. :gjeiper: Men på meg hadde det ingen effekt snån sett.

Hehe :fnise: Beste jeg har hørt på lenge!

Skrevet

Personlig elsker jeg det, da gjerne kombinert med SM eller BDSM :lur:

Skrevet

Spanking kan være så bra! Bare pass på å ha ett slags safe-word så du kan si ifra hvis det ikke faller i smak.

Hvis han vet hva han gjør, kan det være veldig bra. Når man slår oppover på "undersiden" skjer det noe i forbindelse med klitoris (husker ikke akkurat hva, men noe med at man blir stimulert iallefall ;))Og det er veldig deilig.

DS (Dominance og submission) kan taes akkurat så langt man vil, og dette blir ofte sett i sammenheng, spanking og BDSM.

Noen skrev om SM, og det blir jo litt forskjell på å finne en "SM-dame" og det å drive litt leken spanking på soverommet! Selv er jeg en frelst SM-jente, men det er jo mange om bare liker å bruke litt blindfolds og små taustumper.

Litt lei av at man ikke åpner øynene! Det trengs ikke å taes så utrolig langt, men det kan være veldig godt som et tillegg i sexlivet når begge parter vil prøve ut litt.

Du trenger ikke ta på deg latex, kjøpe torturmøbler og starte med en lang slavepisk.

Så etter min mening, prøv en gang, gå inn i det med et åpent sinn, og prøv å kos deg. Det er ikke verre enn å si stopp. :)

• Liker 1
Skrevet

Det finnes da verre ting å tenne på. Det finnes de som tenner på å se andre brenne inne...

Jevnført med det er litt spanking rimelig uskyldig.

Skrevet

Hvorfor har ikke du spurt han da? Det kan jo hende han hadde blitt med på det han også da hvis han viste at du likte det liksom. Men, at han kanskje ikke er like hyp på det som typen min og derfor ikke nevner det :=)

Der har du mitt svake ledd ;). Jeg er ekstremt dårlig på å formidle hva jeg ønsker meg seksuelt. Selv om jeg har vært med på det meste, sammen med en veldig dominant og røff PV.

Det irriterer meg grenseløst, faktisk.. :kjefte:

Skrevet

Jeg hadde blitt med selv jeg i utgangspunktet ikke tror jeg tenner på det.

Spanking er innenfor tålegrensen, og det er da bare fint å kunne tilfredsstille mannen. :lur:

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvis du føler at det ikke er noe problem å prøve så, ville iallefall jeg ha prøvd hvis jeg var deg. Hvem vet, det kan hende du ender opp med å like det :)

Skrevet

Der har du mitt svake ledd ;). Jeg er ekstremt dårlig på å formidle hva jeg ønsker meg seksuelt. Selv om jeg har vært med på det meste, sammen med en veldig dominant og røff PV.

Det irriterer meg grenseløst, faktisk.. :kjefte:

Samme her! Jeg får det som er nevnt i HI, men jeg skulle ønske jeg ikke var så sjenert at alle piskene våre bare støver ned :(

Men det blir på en måte litt framtvunget og teit da, "du, kan du ikke ta og piske meg?" turnoff...

Har også prøvd å gjemme en av de under sofaen med en lapp bundet fast på: "Bruk meg! :( -Pisken- " men den finner han jo aldri, for han har aldri noe ærend under sofaen! :kjefte:

Det er så frustrerende å være sjenert masochist.

• Liker 4
Skrevet

Det var en gang en masochist som gikk langs en landevei. Etter langt om lenge møtte denne masochisten en sadist. "Slå meg!", sa masochisten til sadisten. "Nei", svarte sadisten. ;)

• Liker 5
Skrevet

Det er så frustrerende å være sjenert masochist.

:fnise: Der sa du det! Har fått ham med på endel annet som var nytt for ham (type analsex, dildo, rimming osv), men jeg får meg liksom ikke til å be ham om å slå meg. Hardt. Være brutal, rett og slett - på alle mulige måter.

Hvordan skal men legge det frem, egentlig..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...