Gå til innhold

Er det bedre for jenter å sitte enn for gutter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja er det bedre for jenter å¨sitte på harde stoler enn for gutter? Jenter har jo større rumper enn gutter så man skulle tro den er bedre å sitte på??

Jeg sitter ikke godt på pulten på skolen men det ser ut som mange av jentene sitter bra. De sitter å følger med hele tiden og har ikke noe problem med å sitte stille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KG imponerer meg stadig vekk med særere og særere temaer. :skratte:

• Liker 6
Skrevet

På skolen sitter jeg skikkelig ubehagelig da det er ubehagelige stoler.. Men kan sikkert hende at det er verre for gutter, i såfall er det synd på dem:)

Gjest Badedrakt
Skrevet

Har jenter større rumpe enn gutter ? :sjenert:

Skrevet

Haha, litt vanskelig å svare på, siden vi ikke vet hvordan det føles for gutter å sitte. :fnise:

Men sånn i utgangspunktet stemmer det jo at jenter har lettere for å samle fett på baken og dermed som regel har større rumper enn menn. Hvorvidt dette påvirker sittekomforten er imidlertid vanskelig å vite når man ikke har noe sammenligningsgrunnlag.

Selv synes jeg i hvertfall det er helt grusomt å sitte på mange av disse harde stolene og benkene på universitetet jeg går på, så for min egen del virker det ikke som rumpa hjelper meg så mye i så måte. :gjeiper:

Skrevet

Jenter har jo som oftest en bredere rumpe enn gutter og det har jo ingen innvirkning på sittekomforten. Gutter har som regel en sprettrumpe og det vil bedre sittekomforten.

Så om man har en sprettrumpte så vil det være bedre å sitte.

Men aller best er det med en pute på stolen.

Skrevet

Skulle tro at siden jenter har bredere lår og rumpe så blir vekten fordelt ut over et større område, så mer behagelig. Men som anonym bruker sier er det vel umulig å vite siden man får aldri sammenlignet :/

Skrevet

Tja, kanskje det er noe i det. Når jeg ser menn på toget så sitter de nesten på korsryggen, de henger på en måte over stolen. Og alltid med bena minst en meter fra hverandre. Ser ikke ut som det er komfortabelt for menn å sitte rett opp og ned.

Skrevet

Tja, kanskje det er noe i det. Når jeg ser menn på toget så sitter de nesten på korsryggen, de henger på en måte over stolen. Og alltid med bena minst en meter fra hverandre. Ser ikke ut som det er komfortabelt for menn å sitte rett opp og ned.

Det har med holdninger å gjøre.

Jeg som jente skulle gjerne ha sittet sånn innimellom jeg også, men det hadde ikke tatt seg ut.

Pent er det ikke å sitte sånn, jente eller gutt.

Skrevet

Man sitter jo ikke oppå rumpa si, man sitter med den. Så jeg skjønner ikke helt fordelen med større rumpe?

Skrevet

Det har med holdninger å gjøre.

Jeg som jente skulle gjerne ha sittet sånn innimellom jeg også, men det hadde ikke tatt seg ut.

Pent er det ikke å sitte sånn, jente eller gutt.

Skulle du virkelig? Det er da ikke behagelig å sitte slik, i hvert fall ikke med en jentekropp. Jeg prøvde en gang, både kjentes og så helt absurd ut. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...