Gå til innhold

Reinsvoll psykiatriske sykehus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Velger å benytte meg av anonymknappen denne gangen..

Jeg har over lengre tid slitt med psyken i form av dyp depresjon (etc.), og er nå inne i en periode hvor jeg kjenner at det å gå regelmessig til psykolog og bruk av antidepressive medisiner alene ikke lenger er nok - uten at jeg trenger å gå noe nærmere inn på det da jeg er godt inneforstått med at det er forbudt å uttale seg om den slags her inne.

Det jeg ønsker er egentlig bare å forhøre meg litt med dere her inne, om noen av dere har noen som helst erfaringer med Reinsvoll psykiatriske sykehus i Oppland? Jeg er såpass langt nede nå at jeg vurderer å snakke med psykologen min om en eventuell innleggelse når jeg har time der nå i morgen - men før jeg tar det steget ville jeg satt veldig stor pris på å få høre fra noen som kanskje selv har vært innlagt der, eller kanskje noen jobber der? Det ville betydd veldig mye for meg om noen hadde noen erfaringer å dele, da jeg føler meg veldig liten, redd og alene akkurat nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen erfaringer å dele med meg? Ville satt veldig, veldig stor pris på det.. :tristbla:

Skrevet

Jeg har ikke personlig erfaring derfra, men kjenner flere flotte mennesker som både har vært der og som jobber der. :) De ansatte trives veldig godt har jeg inntrykk av, det er et godt sted å være. (Selv om mange selvsagt har det vondt på andre måter.)

Lykke til! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke personlig erfaring derfra, men kjenner flere flotte mennesker som både har vært der og som jobber der. :) De ansatte trives veldig godt har jeg inntrykk av, det er et godt sted å være. (Selv om mange selvsagt har det vondt på andre måter.)

Lykke til! :)

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare, det setter jeg stor pris på :) Og det var jo forsåvidt et ganske godt og betryggende svar å få. Noen flere her inne som har erfaringer?

Skrevet

Kjenner til en dyktig og snill lege som jobber der, ellers ingen erfaring,dessverre. Lykke til :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner to sykepleiere som jobber der, hun ene på akuttavdelingen. De trives veldig godt begge to og har jobbet der i mange år. Jeg har inntrykk av at de er godt faglig oppdatert og tar jobben sin svært alvorlig. I tillegg er de veldig morsomme. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for hjelpende svar, alle sammen! :)

Skrevet

Jeg kjenner bare til alderspsykiatrisk på Reinsvoll, men har fått et veldig godt inntrykk! Flinke og engasjerte folk.

Skrevet

Unngå for all del Fekjær...

Gjest Anonym kvinne
Skrevet

Har selv vært innlagt på akuttposten på Reinsvoll. Det er ett flott sted å være når man trenger det og personelet som kan det de gjør. Veldig fornøyd med legene. Reagerte litt på at det på kveldsvakt og i helger var der veldig mange Assistenter som jobbet der. Unge gutter som jeg følte jobbet der kun for å tjene til neste helgefyll. Men alt i alt ett ok sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...