Green Lady Skrevet 2. februar 2012 #21 Skrevet 2. februar 2012 Ikke noe Feliway i dag, men det spilte ingen rolle. Jeg er veldig postivt overrasket over Sinsen Dyreklinikk. Veldig uformell stemning, og følte at den veldig hyggelige dyrlegen hørte etter hva jeg sa, og Pus3 ble veldig godt ivaretatt. Det er selvfølgelig tiøgeldig hvilken dyrlege man kommer til, men synes det var en fin stemning der. Betalte 800,- for kontroll og øyesalve så har ikke noe å utsette på prisen heller. Godt å høre at du er fornøyd Som nevnt, det er mye mindre formelt der enn andre steder, og stemingen er behagelig og avslappet. Som nevnt flere ganger tidligere, jeg er veldig fornøyd med dem og har ingen planer om å bytte dyrlege til mine katter
Alvina Skrevet 2. februar 2012 #22 Skrevet 2. februar 2012 Dere har rett damer, Sinsen dyreklinikk har ekspertisen, men grunnen til at jeg ikke anbefaler dem, er fordi (har bare par erfaringer men dog), de overbehandler dyr i mange tilfeller.
CathFoto Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #23 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Alvina: Det er det jeg syntes var problemet på den forrige klinikken vi brukte, hvordan det er på Sinsen til vanlig vet jeg selvfølgelig ikke, men i dag var de mer tilbakeholdne ift øyebetennelsen enn den andre klinikken var i desember. Eksempel: Forrige klinikk: Mente det var best å legge pus3 i narkose for å sjekke tredje øyelokk, ville helst ikke gi øyendråper uten det. Litt lite lydhøre ift at hun hadde hatt øyebetennelse før. Mente det var best med masse tester først, selv om hun hadde hatt øyebetennelse like før, undersøkelsene viste ingen tegn til skade og hun hadde helsjekk to uker før og fikk beskjed om at hun var veldig frisk og fin da. Måtte overtaler til øyedråper. Sinsen Dyreklinikk: Sjekket tåreproduksjon, vanlig øyeundersøkelse og så gned hun bedøvelseskrem på øyet og sjekket det tredje øyelokket, ingen forslag om narkose. Fikk øyesalve, og beskjed om at hvis det ikke ble bedre på et par dager så skulle vi få sterkere medisin, og om det da ikke ble bedre innen en uke fra i dag så skulle de ta mer omfattende tester. Men i og med det var tredje gang på ett år hun har øyebetennelse så var det best og starte med dråper. Jeg vil ikke gamble med kattenes helse, og jeg vet at dyrlegen har masse fagkunnskap som jeg som vanlig eier ikke har. Men da de var litt ivrige på operasjon da hun kastet opp, og den viste seg å være unødvendig så fikk jeg inntrykket av at de var litt ivrige på mest mulig tester og inngrep. Det følte jeg ikke Sinsen Dyreklinikk var i dag. Endret 2. februar 2012 av CathFoto
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå