Gå til innhold

Bergen Plastikkirugisk Institutt v/Lagunen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har letet "over alt" på nettet ganske lenge nå, men finner ikke mange erfaringer og omtaler knyttet til dette stedet.

Noen her som har operert seg der og kan fortelle litt om hva de synes?

Blir veldig takknemmelig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok en.nosejob der for noen år siden og er veldig fornøyd. Flinke.mennesker og god oppfølging. Billigere var det også den gangen.

Skrevet

Jeg tok en.nosejob der for noen år siden og er veldig fornøyd. Flinke.mennesker og god oppfølging. Billigere var det også den gangen.

Takk for svar!

Det er nosejob jeg har tenkt å ta også..

Var det Dr.Emmes eller Nordgaard som opererte deg? Hvis du hadde lokalbedøvelse: hvordan var det, blir man helt neddopa og sløv av den? Jeg har litt angst for akkurat den biten...

Skrevet

Det var Nordgaard tror jeg.. Eldre mann. Jeg fikk lokalbedøvelse ja, men blir ikke sløv nei. Mener å huske at jeg fikk en pille først, så var ganske snakkesalig mens jeg lå der. Var i grunnen ganske latterlig hele greia. Men, ikke sløv nei, bedøvd bare i nesen. Kjente ingenting, ikke annet enn at du kjenner støtene når de slår osv, men ingen smerter. Det verste var først natta syns jeg. Absolutt ikke vondt, men du får ikke puste om nesen og tunga blir så tørr at den får små sår.. Pass på at du alltid har drikke ved siden av senga. Melk er fint for det smører litt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...