AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 jeg blir ofte veldig trist/rar etter sex. Føler for å gråte nesten.. vi kommer alltid begge to.. Er dette vanlig?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 jeg blir ofte veldig trist/rar etter sex. Føler for å gråte nesten.. vi kommer alltid begge to.. Er dette vanlig? mener om det er vanlig å bli sånn trist, eller tom,..
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Franskmennene kaller orgasmen "La petite mort" som betyr noe som "den lille død" så tja....
Calypso Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Jeg opplever også å bli trist. Hvorfor vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Jeg blir også trist rett etterpå. Uten grunn. Har noen gang grått til og med. Uansett hvor digg sexen har vært. Det skremte meg en stund, for jeg aner virkelig ikke hva det kommer av. Men nå har vi nesten aldri sex fordi jeg har mensen hele tida
Yme Skrevet 1. februar 2012 #7 Skrevet 1. februar 2012 jeg blir ofte veldig trist/rar etter sex. Føler for å gråte nesten.. vi kommer alltid begge to.. Er dette vanlig? Jeg har opplevd det noen ganger, så jeg undersøkte det litt, og det var faktisk ganske normalt. Det har noe med hormonnivåer og sånt, og at alle disse følelsene gjør at man kan havne litt i ubalanse.
Mari*Nade Skrevet 1. februar 2012 #8 Skrevet 1. februar 2012 Godt å høre at det ikke bare er meg! var ikke sånn før , men har blitt det etter at jeg fikk diagnosen ME. Vet ikke om det har noe med å gjøre, for jeg er ikke sånn type sliten etterpå.. Bare trist liksom.. Gråter ofte :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #9 Skrevet 2. februar 2012 bra det er flere.. har funnet ut at det hjelper å ligge å kose en del etterpå, og ikke bare stå opp og gjøre andre ting med en gang. 1
melly666 Skrevet 4. februar 2012 #10 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Jeg får sånn enten eller. Hvis jeg får kos med en gang - typ ligge i armkrok/skje og blir strøket på blir jeg superlykkelig og er (over)glad resten av dagen. Hvis vi står opp med en gang/jeg føler meg ignorert kan jeg bli superlei meg. Den følelsen går heldigvis over fortere enn gleden Endret 8. februar 2012 av melly666 1
Seftali Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Kjenner meg igjen. Kjæresten hopper som regel nesten rett opp og skal ta seg en røyk. Jeg røyker ikke, men han ber meg som regel komme å sitte sammen med han. Da kommer tristheten.. Hvis vi blir liggende å kose litt får jeg en lykkefølelse som kan vare lenge!
Lilliani Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 Tror nok det er ganske vanlig, ja. Opplevd det et par ganger før jeg også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå