LilleBille Skrevet 6. januar 2004 #21 Skrevet 6. januar 2004 Slapp å spre....? Jeg sprer gjerne det ene og det andre jeg - hovedsaklig ordet altså :oops: Hva sier krepsen din til det da.. hvis det ikke blir annet enn preik ?
Suzy Skrevet 6. januar 2004 #22 Skrevet 6. januar 2004 Hva sier krepsen din til det da.. hvis det ikke blir annet enn preik ? Har rekker vel ikke si noe når jeg prater hele tida *uskyldig*
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #23 Skrevet 6. januar 2004 Eh nei vet ærlig talt ikke jeg Fella men du har barn, har du ikke Og så? Jomfru Maria hadde også barn, men var jomfru for det.
Soul Skrevet 6. januar 2004 #24 Skrevet 6. januar 2004 He he sant det Fella. du får prøve deg på en jomfrufødsel du også :kgblunk:
Anna Lovinda Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #25 Skrevet 6. januar 2004 Suz: Et aldri så lite spørsmål bare. Hvordan sprer man jomfruelighet, uten å miste sin egen?
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #26 Skrevet 6. januar 2004 Suz: Et aldri så lite spørsmål bare. Hvordan sprer man jomfruelighet, uten å miste sin egen? Det lurer jeg også på. :klø:
Irka Skrevet 6. januar 2004 #27 Skrevet 6. januar 2004 Nei, det gidder ikke jeg å bry tankene mine med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå