Anna Lovinda Skrevet 5. januar 2004 #1 Skrevet 5. januar 2004 Jeg vil med dette opplyse om at det atter er på tide å ta pennene fatt og skrive søknad til Herr og Fru Abrahamsens Legat for Vanskeligstilte Jomfruer.
Irka Skrevet 5. januar 2004 #2 Skrevet 5. januar 2004 Det er vel kansje ikke mange av oss som stiller i kategorien som vanskeligstilte jomfruer her. Eller? :o
Soul Skrevet 5. januar 2004 #3 Skrevet 5. januar 2004 Ehem..jomfru? nei.. :oops: Vanskeligst stilt? Tja Får jeg penger hvis jeg sier jeg er det
Gjest Madam Felle Skrevet 5. januar 2004 #4 Skrevet 5. januar 2004 Hva slags jomfru er det dere er på jakt etter?
Gjest Hilde K S Skrevet 5. januar 2004 #7 Skrevet 5. januar 2004 Nå har jeg satt på meg en sikkerhetsnål. Teller jeg som jomfru igjen da? Ærede herr og fru Abrahamsen. Jeg vil med dette søke om å få midler fra deres legat for vanskeligstilte jomfruer. Pengene skal anvendes til en silikonoperasjon av pupper og lepper slik at jeg kan få en mann og slippe å være jomfru mer. Hilsner fra fru Hansen, snart 60 år.
Irka Skrevet 5. januar 2004 #8 Skrevet 5. januar 2004 Er det greit om noen av oss vanskeligstilte jomfruer har barn? :o Jeg mener, jomfu Maria var jo mor. Da er det kansje et lite håp for oss andre mødre også og bli trodd om vi hevder at vi har noen jomfrufødsler bak oss.
Anna Lovinda Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2004 Sikkerhetsnål? Hvor? (Eller vil jeg egentlig vite?)
Gjest Hilde K S Skrevet 6. januar 2004 #11 Skrevet 6. januar 2004 Sikkerhetsnål? Hvor? (Eller vil jeg egentlig vite?) Nei, det vil du nok ikke!
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #12 Skrevet 6. januar 2004 Nå har jeg satt på meg en sikkerhetsnål. Teller jeg som jomfru igjen da? :o AUUUUUUUUUUUUUU
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #13 Skrevet 6. januar 2004 Vet ikke om du kvalifiserer til jomfru Fella? Og hvorfor ikke om jeg tørr spørre?
Soul Skrevet 6. januar 2004 #15 Skrevet 6. januar 2004 Eh nei vet ærlig talt ikke jeg Fella men du har barn, har du ikke
Suzy Skrevet 6. januar 2004 #16 Skrevet 6. januar 2004 Høystærede Herr og Fru Abrahamsen! Jeg søker med dette om midler fra deres legat for vanskeligstillede jomfruer - ikke for å rette opp min egen situasjon (dette er altfor, altfor sent...) - men for å spre jomfruelighetens glade budskap. Mitt motto - lev som en jomfru og lær døtrene dine det samme! Ærbødigst Suzy - mer fru enn jom...
LilleBille Skrevet 6. januar 2004 #17 Skrevet 6. januar 2004 Har du ikke noen andre legater for oss som ikke er noe særlig jomfruelige... og ikke helt kjøper den jomfrufødselsgreia?? Trenger absolutt noen som kan spe på litt ...
Suzy Skrevet 6. januar 2004 #18 Skrevet 6. januar 2004 Pst! LilleBille - ser du ikke at det er det jeg prøver på rett over???
LilleBille Skrevet 6. januar 2004 #19 Skrevet 6. januar 2004 Pst! LilleBille - ser du ikke at det er det jeg prøver på rett over??? Jo da... godt forsøk .. men tenk om det var et bedre legat for oss så vi slapp å spre noe som helst (ennet en det vi selv ønsket)
Suzy Skrevet 6. januar 2004 #20 Skrevet 6. januar 2004 Slapp å spre....? Jeg sprer gjerne det ene og det andre jeg - hovedsaklig ordet altså :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå