Gå til innhold

Rareste svar du har fått?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lar meg ofte fascinere av hvor mye rart folk kan tolke ut av ulike innlegg her på kg. Jeg ser ofte at folk tror andre har ment noe helt annet enn de har skrevet - og så kjefter og smeller de pga noe som faktisk ikke har blitt sagt. "Sånne som deg tror at" *liste opp masse rare ting for så å kjefte*. For ikke å snakke om alle avsporinger. Det kan skje at et nytt emne har fått 17 sider, og man klikker inn for å se hvordan i all verden folk kan mene så mye om det emnet. Men når man åpner siste innlegget så ser man at debatten har sporet av noe helt hinsides. En annen litt merkelig ting her er at folk tilsynelatende går fem på helt åpenbare trolletråder. Enten det, eller så troller de som later som de blir sjokkerte også. Mens i helt seriøse åpningsinnlegg som trådstarter åpenbart har lagt mye arbeid i, dukker det plutselig opp folk og skriver trooooollll!!

Hva er det rareste/mest uventede svaret du har fått på et innlegg? For min del tror jeg det må være å bli drapstruet i en tråd om politiet, av en person som var sint for noe tråden helt uvedkommende. :gjeiper:

En annen gang stilte jeg et ganske enkelt spørsmål på reiseforumet, og fikk et syrlig svar om at jeg nok ikke er moden til å reise noe sted (jeg har vært i over 30 land).

Jeg har også blitt beskyldt for å være 14 år. La oss bare si at det var en ganske grov bom. Og jeg har blitt beskyldt for å være både Fotballfrue og mannen hennes (men det har kanskje de fleste på kg med respekt for seg selv)?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev et seriøst innlegg her som jeg tenkte lenge på om jeg skulle skrive, for det var et litt følsomt tema som mange gjerne har sterke meninger om, og jeg forventet egentlig mange krasse tilbakemeldinger, men det jeg fikk som jeg ikke forventet var en slik "TROLL"-melding som første svar. Personen skrev ikke en gang hva som virket trollete med innlegget mitt. Heldigvis var det den eneste som trodde jeg trollet, og jeg fikk mange gode svar etter hvert :)

(Har en mistanke om at noen brukere skriver "TROLL" på alt de ikke klarer å tenke seg til kan være reelt, ofte unge brukere har jeg lagt merke til...)

Skrevet

Det er ganske frustrerende når man skriver et langt innlegg, frustrert og lurer på andres synespunkter. Og så får man svar: "det er noe du bare kan finne ut selv ;)"

:lete: Jo takk, det var derfor jeg spurte...

Skrevet

Jeg skrev et seriøst innlegg her som jeg tenkte lenge på om jeg skulle skrive, for det var et litt følsomt tema som mange gjerne har sterke meninger om, og jeg forventet egentlig mange krasse tilbakemeldinger, men det jeg fikk som jeg ikke forventet var en slik "TROLL"-melding som første svar. Personen skrev ikke en gang hva som virket trollete med innlegget mitt. Heldigvis var det den eneste som trodde jeg trollet, og jeg fikk mange gode svar etter hvert :)

Godt mulig vi snakker om samme tråd, jeg kunne i hvert fall ikke begripe hva som var trollete med den. Virker jo nesten som om noen ikke ønsker seriøse tråder her.

Skrevet

En annen ting er folk som blir spydige når de ikke får svar straks. Noen tror de har vunnet diskusjonen eller at de andre har gitt opp hvis de ikke følger tråden hvert minutt døgnet rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...