Satyr Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Hei, Jeg er en separert mann med to jenter på 11 og 15. Jentene elsker sol og varme og jeg vil dra til sørlige land i slutten av juni, i 14 dager. Tidligere har alltid min kone vært med på slike turer. Nå lurer jeg på om dere her har tanker om hvor man kan dra for ikke å føle seg ensom selv. Hadde vært koselig å treffe mennesker- ikke for å finne noen flørt, men for selskapets skyld. Kjekt å ha noen voksne å snakke med også. Tanker? S
Sophie-Ann Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Jeg skal til Kypros med mine jenter i juni/juli. Vi reiser til et veldig barnevennlig hotell. Jeg antar at det ikke tar lang tid før både jeg og jentene har truffet noen hyggelige mennesker. Man må bare være åpen for det Jeg har aldri reist alene på ferie med de før, men jeg gleder veldig!!
Gjest Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Kan tenkes jeg husker helt feil nå, men synes å ha lest om at det finnes hoteller eller var det steder, som er beregna på aleneforeldre med barn på tur. Google litt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå