AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Er student, og vi har kun forelesninger 2 dager i uka. Har søkt deltidsjobb, men ikke fått svar enda. Fagene er kun puggestoff, så det er ingen oppgaver jeg kan gjøre. Jeg trener, men det er begrenset hvor mye jeg orker.. Problemet er at jeg kjeder meg så sinnsykt!! Og når jeg kjeder meg, blir jeg lat og lei meg.. Står opp for ingen grunn føler jeg.. Og jeg orker ingenting heller.. Jeg er med venner om ettermiddagene, men vil faktisk heller ligge på sofaen fordi jeg ikke orker noe.. Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Begynner du å bli deprimert? Er det ingen av dine medstudenter du kan være sammen med på formiddagene?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Begynner du å bli deprimert? Er det ingen av dine medstudenter du kan være sammen med på formiddagene? Alle jobber.. Jeg har vært deprimert pga sykemelding 1 års tid, er nå under omskolering.. Kan godt kjenne meg igjen i symptomene jeg hadde da. Men føler det blir bedre hvis jeg har noe å gjøre..
Henkelpenkel Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Se på skolen din om det er noen aktiviteter du kan være med på. For eksempel basketball, da får du jo bare trent og vært sosial samtidig. I tillegg følger det jo gjerne litt sosialisering etter slike treninger. Kanskje noe slikt kan bidra til motivasjon og lette litt på kjedsomheten? Ellers kan du alltids gå inn på artige.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå