Gå til innhold

Postordrepriser på nett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da vinterkatalogen kom i fjor, så jeg med en gang at det var ei spesiell jakke som jeg veldig godt kunne tenke meg der, men den kostet mere enn jeg ville gi for den. Taktiske meg visste at i januar kommer salget; jeg venter! Som sagt så gjort og prisen gikk ned med to hundre kroner, men jeg var ennå ikke helt fornøyd.

Jeg pleier å ha is i magen og vente helt til siste slutt av salgstiden (vel vitende om at størrelsen min da kan risikeres å bli utsolgt), for å se om prisen kommer enda lengre ned.....og så en natt hvor jeg veldig trøtt vimset innom postordreplassen før jeg skulle legge meg, sto det plutselig en helt annen pris på plagget. Da var det hele fem hundre kroners avslag på MIN jakke og jeg slo til i en viss fart. Det varte tydeligvis ikke lenge, for dagen etter var den til vanlig avslag igjen og det er den ennå.

Jeg har mottatt jakka og er strålende fornøyd! :strix:

---

Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å vente på januarsalget mener du ? Det gjør jeg alltid :fnise:

Sparer opp igjennom året (er ufør) og går bananas i januar!

Grattis med ny flott billigere jakke :jepp:

Skrevet

Hehe, jeg mente egentlig det med å plutselig, kanskje bare for noen timer, oppleve at prisen synker veldig, for så å sprette opp igjen?

Er det mulig at postordrestedene opererer med en slags "happy hour", hvor prisene dumpes og er til glede for dem som tilfeldigvis sitter på nett og leter i salget akkurat da?

Jeg har opplevd det før også. Jeg sjekket og dobbeltsjekket om prisen kunne være rett: en dyr overdel på Ellos som kostet Mange hudrelapper, var plutselig til salgs for femti kroner og tyve øre.

Syns det er merkelig i såfall, men skjønner det jo om det er tilfelle. Postordrestedene vil kanskje friste og belønne folk som sitter pålogget til ukurante tider og er potensielle kjøpere av varer. :)

Skrevet

joda ,slik "timessalg" har jeg opplevd. Der en sitter og biter negler i håp om at nettopp din vare blir både billigere og din til slutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...