AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #41 Skrevet 22. februar 2012 Cottaye cheese er såååå kvalmt Spiste ett HELT beger til frokost HVER dag da jeg slanket meg. Gikk riktignok ned 27 kg, men aldri mer. Fy, jeg har traumer!!! æsj, ikke spist det for ofte, du kommer til å spy bare du ser på det. Måtte bare få det ut
-Fisken- Skrevet 22. februar 2012 #42 Skrevet 22. februar 2012 Cottaye cheese er såååå kvalmt Spiste ett HELT beger til frokost HVER dag da jeg slanket meg. Gikk riktignok ned 27 kg, men aldri mer. Fy, jeg har traumer!!! æsj, ikke spist det for ofte, du kommer til å spy bare du ser på det. Måtte bare få det ut Hver sin smak. Jeg for min del ville aldri ha tvunget i meg noe jeg ikke likte for å gå ned i vekt. Det er jo ikke akkurat cottage cheesen som er grunnen til at du gikk ned 27 kg.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #43 Skrevet 22. februar 2012 Hver sin smak. Jeg for min del ville aldri ha tvunget i meg noe jeg ikke likte for å gå ned i vekt. Det er jo ikke akkurat cottage cheesen som er grunnen til at du gikk ned 27 kg. Jeg likte det jo i begynnelsen, men man går lei Ikke bare det som var grunnen, men det ble min faste sunne frokost. Alle monner drar, vet du
Ethereal Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #44 Skrevet 22. februar 2012 nå ts? smakt på noen cottage cheese deilikatesser? Har ikke fått testet den med avokado enda. Det frister mer med søte ting sammen med cottage cheesen, fremfor grønnsaker Har spist det med pærebiter, og det var veldig godt. Pærene må være litt modne, da. Omtrent som de er 2 dager etter at de er kjøpt. Eplesyltetøy fra Lerum har jeg også spist det med. Smaker veldig søtt, men blir nok ikke like sunt når jeg spiser en boks CC med en stor spiseskje eplesyltetøy. Men godt er det! 1
Gjest Cecilia L Skrevet 22. februar 2012 #45 Skrevet 22. februar 2012 Cottage cheese er noe av de beste som finnes... Jeg elsker konsistensen, det å suge ute fuktigheten av klumpene, den rene og nøytrale smaken . Spiser den som den er naturell, med hakkede nøtter og flytende honning, med litt syltetøy (men ikke rotet sammen til gugge), appelsin og kanel, varme bjørnebær, friske blåbær og på knekkebrød med paprika og skinke og purreløk.
Gjest Nenya82 Skrevet 22. februar 2012 #46 Skrevet 22. februar 2012 (endret) Jeg pleier å blande med fullkornsflak(frokostblanding),nøtter og rosiner.Funker sikkert bra med annen tørket frukt også. Er veldig greit hvis man ikke liker at frokostblandingen blir våt og ekkel av melk. Endret 22. februar 2012 av Nenya82
Gjest epletre. Skrevet 22. februar 2012 #47 Skrevet 22. februar 2012 Jeg var også veldig skeptisk i starten, men nå elsker jeg cottage cheese. Hvis du har en stavmikser, går det fort å få bort klumpene. Konsistensen blir også bedre om du blander i yoghurt, kesam eller noe lignende. Jeg spiser cottage cheese med kanel og litt hjemmelaget vaniljesukker (eventuelt litt søtstoff). Noen ganger tiner jeg frosne bær i mikroen og heller de over cottage cheesen - deilig. Favoritten min er å blande med hjemmelaget vaniljesukker og kakaopulver av god kvalitet (f.eks. valrohna). Nydelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå