AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Del Skrevet 1. februar 2012 Liten sjanse for at Stella er så mye på nettet om dagen, etter at hennes kjære pappa ble påkjørt og drept. http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10077377 Jeg kjente ham ikke personlig selv, men jeg husker verdens stolteste far da hans datter entret scenen på MGP og da hun danset i skal vi danse, kjærligheten, støtten og gleden lyste av ham når han så på henne. Jeg ble så glad av hans vinnende vesen, og kan bare lure på hvordan Stella har det i disse dager. Det er leit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 1. februar 2012 #2 Del Skrevet 1. februar 2012 Kondolere så masse til henne, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #3 Del Skrevet 1. februar 2012 :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #4 Del Skrevet 2. februar 2012 Kondolerer, den ansvarlige har stått frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 10. februar 2012 #5 Del Skrevet 10. februar 2012 Kondolerer til Stella og resten av familen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 10. februar 2012 #6 Del Skrevet 10. februar 2012 Tråden er ryddet. Minner om at dette er "Vi som sørger". Debatt rundt temaet kan man ha på andre underforum. Phaedra,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #7 Del Skrevet 10. februar 2012 Vi tenker på deg, Stella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå