foxie Skrevet 4. januar 2004 #1 Skrevet 4. januar 2004 mener å ha sett det skal være brude show på quality hotel, sarpsborg...den 18 januar. noen som skal gå?
Gjest Tabby Skrevet 5. januar 2004 #3 Skrevet 5. januar 2004 Heyyyy... Kanskje det ja, lurte på når det skulle være nytt show serru... Hmm, det er en onsdag det, må finne noen som kan jobbe for meg... Skal du dit?
Gjest Tabby Skrevet 5. januar 2004 #5 Skrevet 5. januar 2004 Gikk litt fort i svingene her ser jeg... Den 18. denne måneden er jo en søndag det, og da har jeg fri uansett... Skal nok en tur da.
Gjest Tabby Skrevet 10. januar 2004 #6 Skrevet 10. januar 2004 Jeg ringte til Quality jeg og fikk beskjed om at de åpner utstillingen kl 12 og selve brudeshowet starter kl 13. Helt topp for meg, jeg rekker både dette og hockeykamp senere på dagen...
vonnie Skrevet 12. januar 2004 #7 Skrevet 12. januar 2004 Koster det noe å komme inn? Kan jo bare ta en tur å se, selv om jeg ikke skal gifte meg!
Gjest bare lille meg... Skrevet 12. januar 2004 #8 Skrevet 12. januar 2004 jeg skal! Kjenner en som skal gå og... Han snakket i at det koster ca 75-80 kr å komme inn, og man kan kjøpe billetter i døra. Gleder meg! Kanskje vi finner noe fint til min?
Gjest Tabby Skrevet 12. januar 2004 #9 Skrevet 12. januar 2004 I fjor var jeg med min svigerinne på et slikt show, på samme stedet. Tror jeg som "ikke brud" betalte 50 kr for å komme inn. Fikk da lodd som de trakk på på slutten av showet. Moro om det kommer noe flere fra egnen her, kommer til å titte meg rundt og lure nå... :blunke:
Gjest Tabby Skrevet 17. januar 2004 #10 Skrevet 17. januar 2004 Drar denne opp jeg i tilfelle noen ikke har sett den men kunne tenke seg å gå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå