Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #1 Del Skrevet 21. mai 2002 Perpetuous dreamer - the sound of goodbye (radio edit),er helt rå! Elsker den sangen! Forresten så er det trance, men til dere som ikke er helt fan av sånn musikk, selv dere vil bli omvendt etter denne! Tanya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 22. mai 2002 #2 Del Skrevet 22. mai 2002 Da må jeg bare slenge på en helt annen: Cave av/med Muse. Høyt. Dette fikk jeg ikke lov til å si, men jeg kan få orgasme av den sangen (OK da... nesten. lettantennelig* )! _________________ ~Amanda~1212[ Dette Innlegg er endret av: Amanda den 2002-05-22 03:18 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #3 Del Skrevet 22. mai 2002 Den første her er sinnsyk!!! Går på repeat heletida her! Den andre ble jeg nysjerrig på, hørtes jo veldig bra ut da! Laster'n ned nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 22. mai 2002 #4 Del Skrevet 22. mai 2002 Ja, hørtes ikke det fantastisk ut kanskje... Men jeg er sær, så det er lite sannsynlig at du setter like stor pris på den som meg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-zloty Skrevet 22. mai 2002 #5 Del Skrevet 22. mai 2002 KENT -vapen och ammonution hele plata, men spesielt DOM ANDRA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2002 #6 Del Skrevet 22. mai 2002 Eva Cassidy med Fields of Gold er nyyyydelig! Gråter nesten at den sangen, jeg... *sukker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 22. mai 2002 #7 Del Skrevet 22. mai 2002 hm. repeat-sangen min for øyeblikket er 'doesn't make it all right' med the specials. hører knapt på ny musikk lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 22. mai 2002 #8 Del Skrevet 22. mai 2002 Hope: enig der, den var "min" sist sommer... har du kjøpt "Songbird"?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå