AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Jeg visste ikke hvor jeg skulle poste dette, så poster det her. Jeg håper noen kan hjelpe meg med å velge ut et speilrefleks? Jeg har aldri hatt et slikt før, så det må være brukervennlig men samtidig være mulig å ta gode bilder med. Prisklassen må heller ikke være for høy. Kanskje 5000-8000 kr. Skal kjøpe det i USA og det er norske kroner i USA jeg da mener (om denne setningen i det hele tatt ga mening). Håper på svar!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Om du kun skal bruke det til lett hobbybruk er det egentlig samme hvilket hus du velger i den prisklassen der. Så kan du heller plusse på med noen bedre objektiver enn kitobjektivet om du vil oppgradere hobbyen din.
Safira Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Velg det du synes er mest digg å holde og føles mest riktig. Alle speilreflekskameraer i nybegynnerklassen er mer eller mindre like, og alle vil kunne gi deg bra resultater. Det viktigste for å få gode bilder er å lære seg å bruke kameraet, lære om ISO, lukker og blender.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå