Gå til innhold

Gutter som glaner på pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk ikke lagt merke til før nå nylig hvor mye gutter egentlig stirrer på pupper! :P Synes dere det er plagsomt/ubehagelig? Er jente selv, og mye i det siste, gjerne på jobb når jeg prater med kollegaer, kan jeg merke at blikket deres vandrer ned ditt både titt og ofte, og jeg synes egentlig det er litt artig :popcorn: I tillegg kan jeg bare se opp imens jeg jobber, og se at en mannlig kollega skotter bort på puppene mine. Jeg tar det som et kompliment jeg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg synes det er helt greit jeg, og tar det som et kompliment, så lenge det ikke de "glaner", men kaster noen blikk på dem av og til. :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, haha oops, kanskje litt misvisende trådtittel :P

-TS

Skrevet

det er en ting når man ikke prater med personen, men når jeg har en samtale med en gutt og han ikke klarer å se meg i øynene fordi det som er litt lenger ned er MYE mere intressant så syns jeg det blir litt ubehagelig :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke beskyld meg for å glane på puppene dine før jeg har sett dem! (Bilde, NÅ!)

Men sånn seriøst, glaner menn virkelig så mye på pupper? Jeg vet at jeg kan ta en kikk, to, eller ti, eller hundre. Men da må det være veldig fine pupper på ei veldig fin jente og. :skratte: Av den størrelsen jeg liker

Gjør jo ikke sånt på alle pupper

Endret av Gabbs
  • Liker 1
Skrevet

Aldri opplevd. Går ut i fra at det betyr at mine ikke fyller kravene til å bli glodd på.

Skrevet

Alle pupper er pene å se på, vidunderlig pene. Menn ser på pupper og liker pupper. Det håper jeg at kvinner setter pris på, når de tenker seg om.

Problemet er vel at noen blir så puppefiksert at de glemmer at puppene tilhører en hel kvinne med kropp og sinn, følelser, tanker og meninger, som alt fortjener positiv oppmerksomhet.

Hvis alt annet enn puppene blir oversett, blir det helt feil.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er som regel så fokusert på øyekontakt og ansiktet at brystene får kun sekundær oppmerksomhet.

:)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Så lenge kvinner bruker det de evner å kan på å bli lagt merke til får de finne seg i at vi glaner.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ganske små pupper, så gutta synes vel ikke de er stirre-matierale til vanlig.

Men jeg merker jo glaning når jeg har veldig pushup-BH og utriging :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...