Gå til innhold

Skal til California i august

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

I august skal jeg og mammaen min reise til California. Vi skal først være i San Fransisco, der det ser ut til at vi har funnet et OK hotell, men har tenkt å ta en tur også til Los Angeles, trolig for en natt eller to.

Er det noen som har noen tips til et bra og ikke altfor dyrt hotell i Los Angeles? Er det noe spesielt vi bør tenke på når vi ser etter hotell - er det for eksempel noen områder som man absolutt bør unngå å bo i?

Og hvordan kommer man seg enklest og billigst mellom San Fransisco og Los Angeles? Jeg har sett på fly, men jeg synes det så nokså dyrt ut.

Ellers tips til hva man absolutt bør gjøre/ikke gjøre/få med seg når man er på ferie i California?

Setter pris på alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe tips til hotell, for det vi bodde på var ganske dårlig, men jeg vil bare tipse dere om å bo i Santa Monica, og ikke i Hollywood e.l. Man tenker at Hollywood er kult, men det er bare masete og MASSE turister. Santa Monica er en egen liten by med shoppinggater, restauranter barer osv, i tillegg til en super strand!

Skrevet

Vi kjørte forresten bil mellom LA og SF, det var veldig ålreit, med mange fine steder å dra innom på veien (bør helst ta en overnatting eller to hvis dere vil få sett litt!)

Skrevet

Jeg har ikke noe tips til hotell, for det vi bodde på var ganske dårlig, men jeg vil bare tipse dere om å bo i Santa Monica, og ikke i Hollywood e.l. Man tenker at Hollywood er kult, men det er bare masete og MASSE turister. Santa Monica er en egen liten by med shoppinggater, restauranter barer osv, i tillegg til en super strand!

Kanskje du vil si hvilket hotell det var, slik at vi IKKE bestiller der? :)

Skrevet

Vi kjørte bil langs kysten fra Los Angeles til San Francisco, kjørte over to dager og overnatteti San Luis Obispo - kjempekoselig by, forresten! I LA overnattet vi på et hotell/motell som lå i Santa Monica like ved Santa Monica pier. Spaserte langs stranden bort til Venice beach, mye rart å se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...