Gå til innhold

Motivasjon!


celujo

Anbefalte innlegg

Jeg liker tydeligvis "tjukke" jenter, for jeg syntes flere av jentene på de forskjellige sidene hadde kjempefine kropper før de begynte å slanke seg og trene...

EDIT: Er det virkelig noen som synes etterbildet var finere enn før-bildet?? Link

Endret av Ethereal
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Offensive Pie

Jeg liker tydeligvis "tjukke" jenter, for jeg syntes flere av jentene på de forskjellige sidene hadde kjempefine kropper før de begynte å slanke seg og trene...

EDIT: Er det virkelig noen som synes etterbildet var finere enn før-bildet?? Link

Tror ikke det der er et før/etter-bilde, siden dama da må ha krympet :fnise: Sikkert mest for å vise at muskler veier noe.

Forøvrig er jeg enig i at flere var vakrest på før-bildene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker tydeligvis "tjukke" jenter, for jeg syntes flere av jentene på de forskjellige sidene hadde kjempefine kropper før de begynte å slanke seg og trene...

EDIT: Er det virkelig noen som synes etterbildet var finere enn før-bildet?? Link

Nå er jo dette to forskjellige jenter, og "før"-bildet/bildet til høyre er lyssatt bedre og jenta er stylet. Men selv det i betraktning, synes jeg hun til venstre ser finere ut. Hun ser sunnere og strammere ut!

Jeg synes de aller fleste ser bedre ut på etter-bildene. Ihvertfall der man kan se at vedkommede faktisk har trent, og ikke bare slanket seg ved å spise mindre. Dårlig trente kropper er ikke lekkert, samme hvor mye/lite de veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker tydeligvis "tjukke" jenter, for jeg syntes flere av jentene på de forskjellige sidene hadde kjempefine kropper før de begynte å slanke seg og trene...

EDIT: Er det virkelig noen som synes etterbildet var finere enn før-bildet?? Link

synes en mellomting hadde vært finest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker tydeligvis "tjukke" jenter, for jeg syntes flere av jentene på de forskjellige sidene hadde kjempefine kropper før de begynte å slanke seg og trene...

EDIT: Er det virkelig noen som synes etterbildet var finere enn før-bildet?? Link

De to bildene demonstrerer at to mennesker med samme høyde, BMI og vekt kan se HELT forskjellige ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, der kan man se, ja. Jeg trodde det var samme jente :fnise:

Hehe. Trodde det samme inntil jeg så at begge bildene hadde samme mål :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste året har jeg vært fokusert på å ikke oppsøke slike bilder fordi jeg vil se potensialet i min egen kropp :)

Det er jo mye som er imponerende, men psyken min fungerer ikke slik at jeg ikke blir alt for opptatt av slike bilder.

Dog jeg har et bilde som bakgrunn, ett av de første bildene som ble postet av hun jenta med sort hår, hvit topp og sort korte shorts, ikke pga kroppen men fordi det minner meg om hvor herlig det er å jogge en svak sommerkveld <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke meg :gjeiper:

(men kanskje om en måned? ;) hehe)

Her har du bloggen til eieren av kroppen

:sjokkert:

Dette synes jeg var utrolig inspirerende!

Var gøy å se noen som har en helt normal kropp (altså ikke overvektig), og se hvor utrolig mye man kan forandre seg med trening likevel.

Jeg veier bare 54 kilo (er 160 cm), men føler meg ganske dvask og utrent, så det hadde vært gøy å prøve å komme i skikkelig god form, og se hvordan det hadde påvirket fysikken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...