Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som motiverer meg til å dra å trene eller spise sunt er bilder! Kan sitte i timesvis på f.eks. WeHeartIt.com, og bare se og plukke ut bilder.

Tenkte derfor at om det er flere som er som meg, så kan vi samle bilder som motiverer oss i en tråd, slik at man kan gå inn å titte en dag man er mindre motivert og kanskje få motivasjonen til å dra på trening allikevel :) Det hjelper meg i hvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

326966-12-1327853280361.jpg

Slike kropper motiverer meg til å trene styrke. :)

Skrevet

Må si jeg er blir motivert av å se serier som Chealse Settles. Hun veide jo mye mer enn det jeg gjør ved start, men reisen hennes er inspirerende, og hun har blitt veldig flott!

Skrevet

Jeg ser denne videoen, så drar jeg for å trene styrke, og jeg gir alt. Dermed har jeg endt opp med en kropp som de damene også :)

• Liker 6
Skrevet
tumblr_lwja08f7CB1r5a1zso1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1328133065&Signature=%2BmqyacVlwefg%2Fp7KRH5%2FsARvkw0%3D
  • Liker 7
Skrevet

tumblr_lwja08f7CB1r5a1zso1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1328133065&Signature=%2BmqyacVlwefg%2Fp7KRH5%2FsARvkw0%3D

Utrolig flott utvikling, hvordan har du trent? ^^

Skrevet

Wow! Det vil jeg også gjerne vite :)

Skrevet

Henger meg på denne tråden her :popcorn:

Skrevet

Utrolig flott utvikling, hvordan har du trent? ^^

Det er ikke meg :gjeiper:

(men kanskje om en måned? ;) hehe)

Her har du bloggen til eieren av kroppen

Skrevet

Disse fikk meg på trening i dag:

Morsomt å se noen før og etter bilder med ca like likt utgangspunkt som seg selv :)

• Liker 1
Skrevet

Denne siden her har noen syke treningsrunder å tilby hvis noen er interesserte :)Min lenke

Der er det også no medlemskapsgreier hvor folk legger ut før og etter bilder - kjempemotivasjon :popcorn:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Finnes det en nettside med folks før-og-etter-bilder? Som man ikke må være medlem for å se :)

Skrevet

Det er ikke meg :gjeiper:

(men kanskje om en måned? ;) hehe)

Her har du bloggen til eieren av kroppen

Det der er jo bare *wow*,på bare 5 uker :hakeslepp:

Hun der må ha stått på noe sinnsykt :)

Skrevet

Sett på den før trening og du trener til faliure!

Skrevet

Finnes det en nettside med folks før-og-etter-bilder? Som man ikke må være medlem for å se :)

På denne bloggen finnes det mange "før og etter"-bilder!

Jeg syns preferansene til bloggeren på de andre bildene kan være litt for tynt på mange av dem, så jeg stiller meg ikke bak budskapet i bloggen på den måten. Men "før og etter"-bildene er av normale mennesker som har gjort en kjempejobb. Det er motiverende å se :)

http://thinspiration-pictures.blogspot.com/

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter på denne. Håper på flere før- og etterbilder. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...