AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Hvilke planer har dere for Valentines Day? Hva skal dere single gjøre denne dagen? Dere med kjæreste? Dere i avstandsforhold?
Gjest Bobler Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Jeg skal gå turer med hunden, jobbe 8 timer, også skal jeg dusje, spise middag med kjæresten og gjøre det jeg gjør på en vanlig dag. For det er jo det 14.februar er. En helt vanlig dag 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Samboeren min sier han skal ordne noe. Jeg har ingen aning hva han har funnet på.. :gjeiper:
Gjest badeand1 Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Ingenting. Typen er ikke helt begeistra for den dagen og det er egentlig ikke jeg heller så.
Gjest Koala Lompa Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 (endret) Du mener corporate love day? Nope,ingen planer. En helt vanlig dag i mine og samboers øyne Endret 31. januar 2012 av Koala Lompa
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #7 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har kjæreste, men jeg har bursdag dagen etter, så vi pleier ikke gjøre noe spesielt på Valentine’s, annet enn å gi hverandre kort. Hatet den dagen før, men det var fordi jeg var evig singel og veldig bitter på alle som hadde det så rosenrødt og fantastisk når jeg var ensom og sur. Nå syns jeg det er koselig og romantisk, men blir nok ikke to "store" feiringer to dager på rad!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #8 Skrevet 31. januar 2012 Ingenting. Kjæresten min er ikke så romantisk..
Yme Skrevet 31. januar 2012 #10 Skrevet 31. januar 2012 Du mener corporate love day? Nope,ingen planer. En helt vanlig dag i mine og samboers øyne Hvah? Liker du ikke adopterte "høytider" som bare er der for å skrape inn penger?? Personlig syns jeg ikke noe om sånt, men samtidig er jeg veldig glad i å få eventuelle kjærester til å føle seg spesielle og fine, så jeg syns det er morsomt å overraske litt på sånne dager (om jeg er sammen en jente som bryr seg om sånt). Jeg syns det blir for dumt å ta fra henne visse gleder bare fordi jeg er sær og syns ting som valentines er litt teite.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #11 Skrevet 31. januar 2012 Ingenting, har samboer. Har heller aldri gjort noe spesielt. Synes hele greia er tullete.
Quijote Skrevet 31. januar 2012 #12 Skrevet 31. januar 2012 Jeg skal antakelig ha sex med kjæresten min. Men det har jeg nå forsåvidt hver dag.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #13 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har egentlig ingen planer på selve dagen, men håper å få til noe helga før valentines, jeg og en jeg håper det kan bli noe mer med skal reise bort den helga :D (prøver å ikke ha så veldig høye forventninger, men er ikke lett det heller)..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå