AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Jeg er en jente, og har lenge vist at jeg er tiltrukket av jenter, ofte mer på den seksuelle måten, men aldri fått følelser for noen, men nå har jeg møtt en jente over nettet, eller egentlig kanskje lenge siden, vi har snakket sammen i over 3 år før vi faktisk møttes, vi er begge super forelsket i hverandre, hun vil at vi skal bli sammen, noe jeg vil også, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fortelle folk at jeg er bifil? Jeg vet at mammaen min kommer til å ta det fint, at vennene mine kommer til å være OK med det, men jeg har felles venner med folk i klassen min, som jeg virkelig ikke vil skal vite det, ikke fordi jeg skammer meg, men jeg går hudpleie linja, vi er kun jenter og vi masserer hverandre, tar på hverandre osv nesten hele tiden, og det kan bli kleint. What to do? Jeg har lyst til å vente med å gjøre det 'offisielt' til jeg faktisk klarer å akseptere at jeg er tiltrukket av jenter, til jeg klarer å slutte å bry meg o hva andre tenker og til jeg er ferdig med hudpleien, men det er jo ett og et halvt år til, jeg vil ikke at hun jeg er "sammen" med skal måtte vente så lenge, hun vil jo at vi skal holde hender, være nær og kunne kysse offentlig, men jeg trekker meg tilbake :/ Rotete og litt langt innlegg, men måtte bare prøve å dele hva jeg tenker med noen.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Jeg tenker at hvis du kommer ut med kjæreste, så er det ingen som vil synes det er kleint at dere masserer hverandre. Da er du jo opptatt og kan ikke mistenkes for å være interessert i klassekameratene dine. Lykke til! Du er tøff! 1
AnitaB Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Fantastisk, gratulerer! :-) Klassevenninner har ingenting med ditt private liv å gjøre. Hva du gjør i ditt privatliv er din sak og skal overhodet ikke misforståes som allemannseie. Jeg er også bifil men det ville aldri i mitt liv falt meg inn å informere alle jeg har kontakt med av den grunn, og da spessielt ikke i forbindelse med jobb eller skolesammenheng. Venner og familie er en ting, men ditt profesjonelle liv? Nei, det synes jeg ikke (med mindre du har et ønske om å dele, selvfølgelig). Gå din egen vei du. Kos deg, og følg hjertet ditt :-) Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Det er du og bare du som bestemmer når du vil komme ut av skapet. Det er bare du selv som føler om du er klar for å stå fram eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå