Gå til innhold

Slikke røykende jente?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Er det sant at jenter som røyker smaker annerledes (altså vond smak) der nede, enn jenter som ikke gjør det? Har hørt at de kan smake surt og ekkelt, og lurer på om det er en myte eller at det faktisk stemmer at det kan ha innvirkning på smaken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke akkurat sånn at det smaker røyk da. Men tviler ikke ett sekund på at det er sant, kosthold har noe å si for smaken.

• Liker 2
Skrevet

Det smaker helt for jævlig av både røykende jenter og gutter.

• Liker 3
Skrevet

Ta deg en røyk sjøl - så skitt samma! :5:

• Liker 1
Skrevet

Husker en gang jeg slikket ei jente som nettopp hadde røyka før vi havna i senga...Da kom det faktisk røyk ut av musa og hele opplevelsen fortonet seg som å holde hodet over et brennende bål...smaken...kanskje litt som en god, gammel, røykfylt maltwhiskey. Reine whiskydistilleriet hun dama der...

• Liker 4
Skrevet

Herregud, for noe drama...

Jeg røyker, har sex med en ikke-røyker, og han får rett og slett ikke nok av å slikke meg. Trygler om å få lov omtrent faktisk. Han mener i allefall at jeg smaker veldig godt! Men så er jeg en av de jentene som liker veldig godt å ta meg en dusj før jeg blir slikket også da. Han har slikket meg uten at jeg har dusjet før også, og han likte det også. Forno overhysteri!

• Liker 3
Skrevet

Jeg røyker, har sex med en ikke-røyker, og han får rett og slett ikke nok av å slikke meg. Trygler om å få lov omtrent faktisk. Han mener i allefall at jeg smaker veldig godt! Men så er jeg en av de jentene som liker veldig godt å ta meg en dusj før jeg blir slikket også da. Han har slikket meg uten at jeg har dusjet før også, og han likte det også. Forno overhysteri!

Ja, har sugd menn som røyker uten å merka en "spesiell smak" jeg også. Har faktisk nytt det. Jeg mistenker rett og slett noen for å drive holdningsskapende arbeid rundt røyking når jeg leser slike svar. :) For all del, det kan stemme at de har opplevd det, men jeg er av en annen oppfatning enn dem.

• Liker 3
Skrevet

Mhm... Jeg skjønner godt at mange ikke er glad i røyk, blablabla. Jeg ønsker å slutte selv for mine egne helsegevinster, og ønsker jo ikke at det skal lukte røyk av håret mitt, ånden min osv. Men røyk av underlivet mitt, DET lukter det i hvertfall ikke! Må jo ha røyka 5 røyk på rappen for så å gni hånda der nede, for så å bli slikka rett etterpå da :S Men ingen sitt underliv skal lukte så lenge man er flink med intimhygiene, og ikke har bakteriell vaginose eller sopp.

Jeg er en røyker som lukter og smaker godt nedentil fordi jeg er FLINK med hygiene som folk (forhåpentligvis) flest! :P

Skrevet (endret)

,

Endret av xavi
Skrevet

Isj, røyking er lavmål. Vet dette er snakk om jenteslikking, men hadde en gutt røyka - hadde jeg fått avsmak av hele fyren. Uansett om alt smakte "normalt"

...som jo fortsatt er trådens tema. :)

Gjest Levitate
Skrevet

For å si det slik..

Jeg både røyker og snuser, har gjort det så lenge jeg kan huske. Det samme gjør kjæresten min - sæden hans smaker langt ifra vondt, og så vidt jeg vet, smaker jeg heller ikke vondt nedentil (da hadde han nok ikke slikket meg så ofte som han gjør). Kostholdet til oss begge er mildt sagt elendig, likevel har vi god smak nedentil.

Jeg er også en jævel på sterke krydder, noe som skal gi dårlig smak på saftene nedentil. Smaker det fælt? Nope! Så hvorfor det er slik, vet jeg ikke. :gjeiper:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

For å si det slik..

Jeg både røyker og snuser, har gjort det så lenge jeg kan huske. Det samme gjør kjæresten min - sæden hans smaker langt ifra vondt, og så vidt jeg vet, smaker jeg heller ikke vondt nedentil (da hadde han nok ikke slikket meg så ofte som han gjør). Kostholdet til oss begge er mildt sagt elendig, likevel har vi god smak nedentil.

Jeg er også en jævel på sterke krydder, noe som skal gi dårlig smak på saftene nedentil. Smaker det fælt? Nope! Så hvorfor det er slik, vet jeg ikke. :gjeiper:

Du vet at røyking virker bedøvende på både lukte- og smakssansen? ;)

Endret av Belladonna
  • Liker 9
Gjest Mysticgirl
Skrevet

For å si det slikt så smaker man forskjellig etter hva man spiser ja. Menn som røyker har en mer stram sædsmak er min erfaring, men digger den for det ;)

Vet at om jeg spiser løk så smaker jeg og litt annerledes der nede, han og ;)

• Liker 1
Skrevet

For å si det slikt så smaker man forskjellig etter hva man spiser ja. Menn som røyker har en mer stram sædsmak er min erfaring, men digger den for det ;)

Vet at om jeg spiser løk så smaker jeg og litt annerledes der nede, han og ;)

Virkelig!?

Så et interview m en 'vampyr' som mente at blod smaker forskjellig om man spiser kjøtt eller ei...

Skrevet

hehe samme her. kjæresten min elsker å slikke meg, og jeg røyker.. ikke han. Han sier hele tida at jeg smaker så godt! Kan ikke være bare for å være snill heller, for jeg tvinger han aldri, og noen ganger må han mase for å få lov (hvis jeg er trøtt e.l) :P

så det må nok være andre grunner til at jentene smaker høgg der nede.

Skrevet (endret)

Dette ryktet minner meg litt om den gode gamle historien om at onani fører til hår i henda..

Endret av felgen
  • Liker 2
Skrevet

Jeg trodde tråden handlet om å slikke en jente MENS hun røykte :fnise:

Men tilbake til tema..jeg røyker og har aldri opplevd at noen har klaget, tvert i mot :)

Skrevet

Hmmm...

Jeg må smake god blanding av knekkebrød, elg, røde epler, snus og potetgull :sjenert:

Spurte en gang ei jente hva jeg smakte, "søtt".

Ergo kan vi konkludere sådan at vi ikke smaker som vi spiser, forutsatt at gutter og jenter er litt skapt.

Gjest Eurodice
Skrevet

Dette ryktet minner meg litt om den gode gamle historien om at onani fører til hår i henda..

Gjør det ikke det? Det har jeg alltid trodd. Så det er ingen risiko med onani da?

:skratte::skratte:

• Liker 2
Skrevet

Gjør det ikke det? Det har jeg alltid trodd. Så det er ingen risiko med onani da?

:skratte::skratte:

Haha, du har gått glipp av noe der :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...