SuperDuperAmalie Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Hei. Jeg skal snart feire konfirmasjonen min eller no*.. Skal ha tre retters, men er ikke sikker på hva jeg skal ha, vurderer sushi men vet ikke hva jeg skal ha til forrett og dessert... Noen tips???
sebastianen Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Hei. Jeg skal snart feire konfirmasjonen min eller no*.. Skal ha tre retters, men er ikke sikker på hva jeg skal ha, vurderer sushi men vet ikke hva jeg skal ha til forrett og dessert... Noen tips??? tror du sushi er så lurt i konfirmasjon? det er jo mange som virkelig ikke liker det, ikke bare sånn at det ikke er det beste de vet . Men du kjenner jo gjestene dine best selvsagt . Franske makroner i mange farger er uansett et tips til dessert .
BananSplit Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Fryktelig sært med sushi til hovedrett i konfirmasjonsselskap synes jeg - jeg hadde ikke rørt maten hadde jeg fått det servert i hvertfall...
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Hadde droppet sushi. Det er for sært. Jeg er over 40 år og har så vidt begynt å smake på sushi. Vil du og konfirmanten ha det så ha det heller som en del av forretten.
Gjest Bond Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Tråden ryddet for avsporinger Bond, mod
Gjest NozMonster Skrevet 31. januar 2012 #7 Skrevet 31. januar 2012 Hei. Jeg skal snart feire konfirmasjonen min eller no*.. Skal ha tre retters, men er ikke sikker på hva jeg skal ha, vurderer sushi men vet ikke hva jeg skal ha til forrett og dessert... Noen tips??? feire din konfirmasjonen min eller no?? ....ellerno?? eller kanskje det bare er 1.årsdagen med kjæresten? husker du kanskje ikke helt? sushi ja.... weeeell? det høres merkelig uansett, men da bør du jaffal vite at alle gjestene er sushielskere... men jeg ville nok anbefalt koldtbord altså!
Sophia. Skrevet 31. januar 2012 #8 Skrevet 31. januar 2012 Jeg hadde ikke blitt glad for sushi i konfirmasjon. Tror det er veldig mange som ikke liker det, så jeg ville styrt unna sushi i en sånn situasjon. Standard hovedrett er jo gryterett eller biff/stek av et slag, og det liker jo de fleste.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #9 Skrevet 31. januar 2012 Du kan jo eventuelt ha sashimi til forret da? Da får hvertfall de som ikke liker den type mat en hovedrett de liker.
sebastianen Skrevet 31. januar 2012 #10 Skrevet 31. januar 2012 Eller koldtbord med sushi som en av rettene ? carpaccio er en god forrett , så holder man seg litt rå og . og altså makroner med sjokoladefyll . Det er mitt forslag , lykke til .
Pria Skrevet 31. januar 2012 #11 Skrevet 31. januar 2012 Jeg ville vært veldig skeptisk til sushi i et kofirmasjonsselskap, særlig med tanke på at den holder seg ekstremt dårlig i romtemperatur og med tanke på at den er laget av folk som ikke vet hva de driver med. Hjemmelaget sushi- grøss!! Sats heller på koldtbord så alle finner noe de liker.
Alvina Skrevet 2. februar 2012 #12 Skrevet 2. februar 2012 Jeg hadde ikke rynket på nesa, men hadde sikkert sperret opp øynene. Hva med salt sild med tilbehør, sylta røbeter, mandelpotet, løk og hjemmelaget kålstappe? Snitter hører egentlig ikke hjemme i konfirmasjon, men er billigst. Koldbord er også billig, bare litt dyrere.
Gjest Bomullsdott Skrevet 2. februar 2012 #13 Skrevet 2. februar 2012 Ananas ringer i vann, så da må du ta telefonen. Tunfisk biter i lake, så pass på at den ikke biter for hardt. Vann melon, så tørker den ikke. Sorry, jeg måtte bare. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå