Gjest tuva Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 For et par uker siden var jeg hos min fastlege for å ta en celleprøve i livmorhalsen, nå foor noen dager siden fikk jeg plutselig brev fra et annet legesenter der jeg hadde fått time hos en gynekolog, for å ta en biopsi/vevsprøve... Det viser set at det er noen celleforandringer som må undersøkes,er det flere der ute som har hatt det samme? Jeg prøver å ikke tenke negativt, da det sikkert ikke er noe farlig.. men man vet jo aldri..
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har hatt det samme, og kan berolige deg med at det ikke er noe å bekymre seg over Enten er det helt naturlige celleforandringer som etter en stund går tilbake av seg selv, eller man må gjennomgå en behandling med lokalbedøvelse for å fjerne de. Jeg måtte gjennomgå det siste, men selv det var ikke spesielt ubehagelig og tok vel omtrent en halvtime fra jeg kom inn på sykehuset til jeg var ute igjen
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Jeg tok en celleprøve som viste forandringer, men et år etterpå var alt fint på celleprøven igjen
Mamma1 Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Samme.erfaring som siste post. Jeg forlangte ny prøve etter fire mnd, og den var helt fint.
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Fikk du ikke automatisk ny prøve Mamma1? Nå fikk jeg riktignok etter seks måneder da, men det var automatisk fra legen sin side. Nå hadde ikke mine celleforandringer gått tilbake da, men selve behandlingen var i grunn heller ikke noe stress.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Jeg fikk beskjed om å sjekke etter ett år igjen. Var det for lenge kanskje?
Gjest just words Skrevet 31. januar 2012 #7 Skrevet 31. januar 2012 (endret) .... Endret 25. mars 2012 av just words
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå