AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 I dag voksnet jeg med noe tett nese, og etter at jeg spiste frokost så ble det bedre, men da begynte det å svi veldig i eller under øynene. Er det typisk bihule betennelse? Det ligger liksom rett under øynene.
Aldrisur Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Ved bihulebetennelse har man ofte vært tett i nesa over lengre tid, og det smerter gjerne i neserota og over øynene. Men svir... høres mer ut som om du er allergisk mot noe. Kanskje best å ta en tur til legen?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Ved bihulebetennelse har man ofte vært tett i nesa over lengre tid, og det smerter gjerne i neserota og over øynene. Men svir... høres mer ut som om du er allergisk mot noe. Kanskje best å ta en tur til legen? Ja, det kan jeg jo. og takk for svar. Jeg har ikke vært noe særlig forkjølet, men den sviingen kommer kansje et par ganger om dagen ca. Rett under det høyre øyet, og det er vondt! Jeg har ikke hatt noen allergier før da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå