Sophie-Ann Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Jeg vet at dere ikke er leger og jeg skal til MT om en time, men jeg lurte bare på om det var flere som har opplevd dette med kneet sitt? Jeg har ikke skadet meg, vridd det eller noe. Det er heller ikke hovent. Har alltid hatt knirkete ledd. -Fredag- klarer ikke å sitte på huk, kjennes ut som om noe er for lite/trangt Samme lørdag og søndag I går, kommer det plutselig en lynende smerte fra baksiden når jeg går. Når jeg sitter i ro, kjenner jeg at det "noe" men det gjør ikke vondt I dag, går nedover gangen på jobben, og plutselig kjennes det ut som om noe er på vei ut på siden av kneet...veldig vondt og skikkelig ekkelt. Nå er det ok, dette kommer og går. Skal få dette sjekket i dag, men etter at jeg har lest litt om kneskader, frykter jeg at det menisk/brusk skade....og da må man vel operere??
Sophie-Ann Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2012 Takk for svar . Jeg trodde at menisk var et traume, ala slag/vriding ol?? Jaja, jeg får høre hva MT sier....kan ikke si at jeg gleder meg, hun må jo vri/bende og knekke på det for å fremprovosere smerter...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå