AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Huff, dette er flaut, men jeg har aldri kjøpt noe med VISA før. Kortnummer? Er det kontonr eller den koden som står bak på kortet? Og hva er CVV2? :sjenert: Håper noen vil svare, er sikker på at "alle" kan det...
-Turtle Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Kortnr er det lange nummeret som er uthevet. Cvvgreiene er de tre bakerste tallene i den ruta hvor signaturen din er.
HedvigR Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Helt riktig som Turtle sier Og det er jo helt normalt å ikke vite det når du ikke har betalt på den måten før, ikke et dumt spørsmål i det hele tatt
-Turtle Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Husker de første gangene jeg skulle handle på nett... jeg måtte google hva kortnr og alt det der var.. glemte det HVER gang Men np har jeg gjort det noen ganger, så jeg kan alle nr på kortet utenat
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 kortnummer er forand på korte og bak (der du har bilde) står cvv er de 3 bakerste tallene. nå for tiden bruker man også nettbanken som signatur, så du burde ha den klar
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Tusen takk folkens! Det gikk jo som en lek! Håper ikke jeg er bitt av basillen og begynner å handle over styr på nettet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå