Gå til innhold

Urinveisinfeksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Igår kveld kjente jeg de fæle symptomene på min første urinveisinfeksjon. Det var skikkelig ille syntes jeg, og jeg hadde feber.

Idag ringte jeg legen min, som skulle skrive ut en resept på en antibiotika kur, men jeg føler meg bedre idag.

Det svir ikke SÅ mye, og jeg må ikke på do like ofte som igår.

Kan det være at jeg ikke trenger den kuren likevel? Eller går ikke slikt så fort over?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer veldig fra gang til gang og person til person om hvor lang tid en uvi varer. Jeg har hatt alt i fra en som holdt på et par døgn, til en som holdt på i to uker.

For å få det til å gå over enda kjappere, tar du antibiotikaen, men om det faktisk holder på å gå over, er den strengt talt ikke nødvendig.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Har du startet på kuren? Hvis du har det, så MÅ du fullføre den - det har med bakterievekst å gjøre. Om du tror at UVI-en kan gå over av seg selv, kan du forsøke å drikke tranebærjuice og masse vann, det kan hjelpe.

Skrevet

Bruker aldri antibiotika v urinveisinfeksjon, bruker bare tranebærkapsler, funker som faen!

Og etter antibiotikakuren burde du ta en kur m probiotika for å bygge opp de sunne bakteriene igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...