Gå til innhold

Stor apetitt i blant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sovnet av etter jobb og våknet ikke før halv ni på kvelden. Katastrofe med andre ord! For å få tiden\natta til å gå har jeg spist en del. Har hatt skikkelig god apetitt nå i natt. I elleve-tiden spiste jeg kornblandinger x2. Da jeg var ferdig med kornblandingen spiste jeg to ostesmørbrød med skinke. To timer etter spiste etter fant jeg ut at jeg skulle koke pasta, kokte en stor porsjon og spiste det med tomatsaus. Da jeg var ferdig å spise pastaen, spise jeg en liten bolle med kornblanding igjen, og nå sitter jeg her og vil småspise litt.

Jeg blir overrasket over meg selv. Det skal ikke være mulig å spise SÅ mye. Må også nevne at jeg ikke sliter med vekten og klarer å beherske meg i hverdagen - men noen ganger får jeg bare skikkelig god apetitt - nesten så det er ufyselig når jeg tenker på det etterpå.

Noen andre som har det likens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe slik har jeg også det noen ganger, heldigvis er det ikke så ofte :P

• 6 måneder senere...
Gjest nysgjerrigp
Skrevet

Ja, jeg har det slik ofte! Men jeg MÅ styre meg da.. Hvis ikke går jeg opp i vekt. Men apetitten er det ikke noe i veien med! Kunne sikkert ha spist de mengdene, og mer til om jeg ville!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...