marielle171 Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Hei, Jeg har vært så plaget med kløe nederst på de ytre kjønnsleppene. Også har jeg litt flytende utflod som lukter surt. Jeg har hatt sopp før og da klødde det veldig inni skjeden og hadde jeg klumpete utflod, også har jeg hatt bakteriell vaginose som jeg har vært behandlet for i desember og da hadde jeg ingen kløe og luktet utfloden sterkere og var tynnere. Jeg vasker meg med intimsåpe eller kun med vann, aldri noe som ikke er egnet til nedentilvask. Jeg lurer på om noen har hatt noe lignende og vet hva det kan være.
marielle171 Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2012 kan nesten besvare mitt eget spørsmål. Fant denne linken: http://www.hudlegekontoret.no/content/view/full/1517 ser ut som jeg har det kanskje? Har i hvert fall begynt å smøre alt inn med nøytral krem. håper det hjelper:)
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Sliter med det samme selv - en regel er: ALDRI såpe.. ALDRI!! Det gjør livet bare surt nedentil. Så har jeg gjort det som vane etter doturer, å vaske meg lett med en litt fuktig vaskeklut for forhindre lukt. Dette har funket veldig godt. (selvsagt etter du ahr tørket deg med toalettpapir..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå