frk.sexy Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 I got a big big problem! På lørdag var jeg på party hos en venninne. Jeg møtte så typen til ei venninne (hun var hjemme med barnet, så hun var ikke med) Han og jeg har alltid hatt en god tone og god kjemi. Vi drakk og ting utviklet seg fra en ting til en annen. Vi ente opp på badet hvor vi hadde sex. Nå i ettertid har han sendt meg en del meldinger hvor han sier at han vil dumpe dama for meg og at han har tenkt å fortelle henne om hendelsen hvis jeg ikke blir sammen med han. Jeg vet at jeg kan oppnå noe bedre enn han, selv om han er kjekk. Så jeg gidder ikke å miste ei venninne for å være sammen med han. Jeg er en sexy kvinne, så jeg forstår han utmerket godt at han kan gå fra henne over til meg. Jeg har ikke noe imot av å være elskerinnen hans men et forhold er ikke aktuelt. Hvordan skal jeg unngå at han forteller dette til henne? Bli hans elsker for evig tid?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Stå opp for de valgene du gjør, rett å slett. Du vet svaret her, du kan jo ikke være elskeren hans for evig tid, og skal jeg være ærlig, syns jeg innlegget ditt er litt merkelig. Du skriver f.eks "Hun var hjemme med barnet" som har null betydning, med mindre du prøver å sette han i et enda dårligere lys som du i tillegg gjør lenger ned. Om problemstillingen er reel stusser jeg litt på..... 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 E du stokk dum? eller bare later du som? 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Hun er nok dum. Blitt bevist ved tidligere innlegg. 3
frk.sexy Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2012 (endret) Its not my problem that he wants me. Endret 30. januar 2012 av frk.sexy
Tullamore Dew Skrevet 30. januar 2012 #8 Skrevet 30. januar 2012 Its not my problom that he wants me. Så du bare ligger der og lar hvem som helst knulle deg, fordi det er ikke ditt problem at de vil ha deg? Vel vel, endelig har menn funnet det de vil ha. En knulledukke som også kan hente øl til dem. 8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #11 Skrevet 30. januar 2012 Så du bare ligger der og lar hvem som helst knulle deg, fordi det er ikke ditt problem at de vil ha deg? Vel vel, endelig har menn funnet det de vil ha. En knulledukke som også kan hente øl til dem. Problemet ligger vel der?
Gjest Awzm me Skrevet 30. januar 2012 #12 Skrevet 30. januar 2012 Velger å håpe at dette er en trolletråd. Men hvis ikke synes jeg du skal si det til din venninne. Hun fortjener en bedre mann... og en bedre venn. 1
frk.sexy Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #13 Skrevet 30. januar 2012 Så du bare ligger der og lar hvem som helst knulle deg, fordi det er ikke ditt problem at de vil ha deg? Vel vel, endelig har menn funnet det de vil ha. En knulledukke som også kan hente øl til dem. Jeg knuller da ikke på alle som vil ha meg. Da er du i faresonen om du har mann.
Gjest Marregutt Skrevet 30. januar 2012 #14 Skrevet 30. januar 2012 Jeg knuller da ikke på alle som vil ha meg. Da er du i faresonen om du har mann. Kom igjen a frk. sexy. knull på alle menn. Det er kult 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #15 Skrevet 30. januar 2012 Næmen sånt en nusselig lite troll a gitt. Er vi ute og prøver å provosere litt i kveld vi da...? 1
Tullamore Dew Skrevet 30. januar 2012 #17 Skrevet 30. januar 2012 Jeg knuller da ikke på alle som vil ha meg. Da er du i faresonen om du har mann. Jeg pleier å finne menn som har såpass integritet og intellekt at de ikke forkaster alt de jobber for ved å knulle det som byr seg frem. Men hey, det er jo kanskje bare meg.. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #18 Skrevet 30. januar 2012 hadde det ikke vært bedre å ignorere trollet i stedet for å gi henne oppmerksomheten hun ber om? 1
Tullamore Dew Skrevet 30. januar 2012 #19 Skrevet 30. januar 2012 hadde det ikke vært bedre å ignorere trollet i stedet for å gi henne oppmerksomheten hun ber om? Kanskje vi andre kjeder oss litt i kveld også? 2
frk.sexy Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #20 Skrevet 30. januar 2012 Jeg pleier å finne menn som har såpass integritet og intellekt at de ikke forkaster alt de jobber for ved å knulle det som byr seg frem. Men hey, det er jo kanskje bare meg.. Tror nok at han hadde det om jeg hadde bydd meg frem for han.
Fremhevede innlegg