AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har nettopp kjøpt meg en epilator. Har prøvd på et lite område på leggen nå bare, men jeg får så mange røde flekker på leggen. Altså der hårsekkene er, så blir det en liten rød flekk. Det har ikke gått over på 3 dager enda. Skal det bli slik? Hvordan bruker man epilatoren best for å få et bra resultat? Og en annen ting, jeg leste på bruksanvisningen at man ikke måtte bruke den på fløflekker. Kroppen min er dekt av masse føflekker, så vil jo bli vanskelig å unngå alle de. Er det farlig å bruke den over føflekker? De vil vel ikke bli revet av liksom?
marielle171 Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 det med føflekker vet jeg ingenting om, men at det blir røde flekker på beina er vanlig. Jeg hadde i hvert fall mange røde prikker på beina. Selv syntes jeg ikke at epilatoren min funket veldig bra. Min dro ikke hårene ut med hårsekk og alt, men kun halvparten av håret. Det gjorde veldig vondt og resultatet var dårlig for jeg fikk aldri glatte bein. Men kanskje din er bedre:) Jeg tror epilatoren funker best hvis du ikke går for fort med aparatet over beinet ditt. Da kan den få tak i alle hårene og dra de ut. Lykke til:)
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har noen små føflekker på beina, og jeg merket ingenting av det. Derimot fikk jeg veldig mye inngrodde hår av epilatoren min, veldig irriterende og ikke verdt det for min del iallefall.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Skal man ha epilatoren hardt på huden, eller skal den så vidt berøre huden?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Man skal ikke nappe hår fra føflekker fordi man antar at det kan trigge føflekkreft.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå