Gå til innhold

Ammeslutt, kiloene kommer nå...

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

:(

Hvor mange kilo er det normalt å legge på seg etter endt amming? Eller gjør man kanskje det ikke vanligvis? Jeg er 174 cm høy og veier 69 kilo, er vel egentlig i grei form, bruker str 38 i bukse, men buksene strammer bra over magen og rompa nå ja :oops:

Nå skal jeg skjerpe meg med godtespisinga fremover, vil da vekta stagnere, eller øke og øke? :o :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig.

Når jeg sluttet å amme datteren min startet jeg med p-sprøyte samtidig og jeg gikk opp ca 10 kg på en måned, men nå tror jeg det var mest p-sprøyta sin skyld og ikke slutt på amming.

Tror ikke det er normalt og gå opp så mye i vekt etter endt amming.

:D :D

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg la ikke på meg når jeg sluttet å amme :D

Skrevet

Tror ikke du skal engste deg så mye over at kiloene kommer til å rase på. Jeg ammet og venta stadig på at kiloene skulle rase av, det skjedde ikke med meg :cry:

Jeg la på meg 22 kilo og når liksom kroppen hadde normalisert seg var jeg fortsatt 8 kilo over trivselsvekten. Jeg måtte bare ta i et tak selv, endre kosthold til mer fiber, frukt og grønnsaker, kutte ned på sukker og godsaker*sukk* og bevege meg mer.

Jeg er nesten imål, har igjen 2 kilo. Plager meg egentlig ikke, men prøver fortsatt å spise sundt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...