Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #1 Skrevet 4. januar 2004 Hvor mange kilo er det normalt å legge på seg etter endt amming? Eller gjør man kanskje det ikke vanligvis? Jeg er 174 cm høy og veier 69 kilo, er vel egentlig i grei form, bruker str 38 i bukse, men buksene strammer bra over magen og rompa nå ja :oops: Nå skal jeg skjerpe meg med godtespisinga fremover, vil da vekta stagnere, eller øke og øke? :o :o
momo Skrevet 4. januar 2004 #2 Skrevet 4. januar 2004 Vet ikke hva som er vanlig. Når jeg sluttet å amme datteren min startet jeg med p-sprøyte samtidig og jeg gikk opp ca 10 kg på en måned, men nå tror jeg det var mest p-sprøyta sin skyld og ikke slutt på amming. Tror ikke det er normalt og gå opp så mye i vekt etter endt amming. :D :D
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Jeg la ikke på meg når jeg sluttet å amme :D
*Shira* Skrevet 7. januar 2004 #5 Skrevet 7. januar 2004 Tror ikke du skal engste deg så mye over at kiloene kommer til å rase på. Jeg ammet og venta stadig på at kiloene skulle rase av, det skjedde ikke med meg Jeg la på meg 22 kilo og når liksom kroppen hadde normalisert seg var jeg fortsatt 8 kilo over trivselsvekten. Jeg måtte bare ta i et tak selv, endre kosthold til mer fiber, frukt og grønnsaker, kutte ned på sukker og godsaker*sukk* og bevege meg mer. Jeg er nesten imål, har igjen 2 kilo. Plager meg egentlig ikke, men prøver fortsatt å spise sundt. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå