Gå til innhold

Trening foran tv`n? (DVD-gym)

Fremhevede innlegg

Gjest Joanna
Skrevet

Noen som vil anbefale en fin DVD med et enkelt (helst ikke dans, men gjerne harde øvelser altså), greit og effektivt work-out-program?

Jeg er ikke flink til å koreografere selv, så trenger en personlig instruktør som ikke koster mer enn en DVD-film. :ler:

Jeg har prøvd så mange måter å trene på nå, og ingen appellerte 100% til meg.. Kanskje dette er det jeg må prøve?

Jeg liker godt tanken på å slippe å bruke tid på å dra til og fra trening, og så å kunne hoppe rett i dusjen etterpå. :blunke:

Noen andre som har turt å prøve dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bestilte en fra Grete Roede. Helt grei for mitt bruk, men nå er ikke jeg særlig trent fra før av heller.

Videoen er ikke akkurat så fresh at det gjør noe, men den funker da :wink:

http://www.greteroede.no/butikken/

Gjest Joanna
Skrevet

Vil gjerne ha den fresh, og ikke minst meget inspirerende. :P

Skrevet

Du får fortelle hvordan den var om du bestiller den da. Jeg vil også gjerne ha tips om slike DVD-er, men er utrent fra før, så den må være "snill". (Har trimsykkel og magetrener.) :)

Gjest Joanna
Skrevet

Ok, skal det. Hvis jeg bestiller den, bestilles filmen den 15. januar. :ler:

Gjest Ingeline
Skrevet

Drar denne opp. Er det ingen flere som har tips om gode trenings-DVD-er?

Jeg vil også trene hjemme i stua!!

(Tid for nyttårsforsetter nå. Får se hvor lenge det holder :roll:

Skrevet

Jeg må få anbefale eye toy til Playstation 2, som vi faktisk nettopp har kjøpt for å få litt trening. Man bruker kanskje ikke underkroppen så mye, men overkroppen får gjennomgå.

Som et pluss er det kjempegøy, og det er med flere spill, slik at man ikke går lei så fort, men man blir ganske sliten etter en lang økt.

Jeg ville bare foreslå det!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...