AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Har prøvd meg på sjokoladefondant - og det smakte! Men det var jammen meg nok med 2 stykk, og har endel røre igjen. Går det an å la røra stå i kjøleskapet?
Frk. Belle Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Ja, det tror jeg går veldig bra. Vet at noen anbefaler nettopp det før steking for å skire at midten blir rå.. Du kan sikkeret fryse dem til og med...
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Har prøvd meg på sjokoladefondant - og det smakte! Men det var jammen meg nok med 2 stykk, og har endel røre igjen. Går det an å la røra stå i kjøleskapet? Jeg ville hatt røra i former før jeg satt den i kjøleskapet. Den blir veldig stiv i kjøleskapet, så da kan det være vanskelig å få den fint over i former
Taste of Slow Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har oppbevart røren til sjokoladefondant både i kjøleskap og fryser, og begge deler fungere fint. Men det er lurt - som nevnt før her - å porsjonere den ut i former før den oppberes. Et annet tips: romtemperer røren før den stekes, så er det lettere å beregne steketiden for å få den perfekte, flytende kjernen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå