Gjest Caroline Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Hei! Min kjære er så veldig bekymret for at vi ikke kommer til å få barn siden jeg nå har gått på p-sprøyten i 7 år. Så det jeg egentlig lurer på er om jeg burde gå over til p-stav? Angående p-stav er jeg fryktelig bekymret for bivirkningene. På p-sprøyta hadde jeg ingen, blødde kun litt de 3-4 første gangene sprøyta ble satt. Har heller ikke lyst å kaste bort 1500 kr dersom jeg allikevel må fjerne staven pga konstante blødninger... Såååå... hva tror dere??
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 jeg har p-stav. Var veldig fornøyd til jeg skulle fjerne den. De finner den rett og slett ikke... har vært til ultralyd og mr og venter på bilda på den siste mr-en som er tatt. Skulle ta den ut sommeren 2011 for jeg skulle ha inn en ny en. Men med dette trøbbelet så gidder jeg det ikke... men for å svare på spm dit, så blødde jeg som fy de første 8 ukene. Blødde så mye at jeg faktisk ble blek. Men når det stabiliserte seg så hadde jeg mens hver 3-4 mnd i truseinnlegg-mengde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå