verawik Skrevet 30. januar 2012 #1 Del Skrevet 30. januar 2012 hei jeg er en jente på 16 som trenger et par råd til kjærlighetslivet ;j i et par uker nå så har jeg hatt kontakt med litt eldre gutt som jeg tar bussen med, vi har tekstet om alt, fra gnotter til busser osv..men han har dame,, han har skrevet til meg at jeg er pen og sånn, men at han ikke har ment det som flørting.. men han har likevel sett på meg på bussen og smilt, vi har hatt øyekontakt hele tiden liksom og smilt til hverandre..jeg har liskom åpnet meg for han med hemligheter og sånt og omvendt.. han har liksom skrevet til meg '' jeg begynner å miste følelsene for henne, og jeg tenker på hu andre hele tiden.. (snakker han om meg ??) han har jo skrevet at han ville ha prøvd seg på meg,og alt hvis han hadde vært singel, men det er han ikke.. men idet siste har det vært mindre snakk, han er tregere og unnskylder seg med at han er 'sliten og forvirret'.. jeg har egenlig ikke prøvd aå mye heller.. øyekontakten på bussen har på en måte tatt slutt, men de er der litt fremdeles. noen venner av meg har sagt at jeg kan være 'hu andre' han snakka på, og at han prøver å unngå meg for å ikke få mer følelser for meg, slik at han føler at han må droppe hu andre.. men jeg tviler egentlig.. men hva tror dere ? hva burde jeg gjøre ?, satse eller droppe ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #2 Del Skrevet 30. januar 2012 Dropp ut vennen......men tanken på både alderen din , og dama hans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Duck Skrevet 30. januar 2012 #3 Del Skrevet 30. januar 2012 Han har dame! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå