Gå til innhold

Slutte på p-piller

Fremhevede innlegg

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Er det liksom bare å slutte på p-piller når man vil? Eller lønner det seg å slutte på et bestemt sted på brettet? Jeg skal slutte fordi jeg ikke har fast partner, og derfor ikke orker å utsette kroppen min for dette hormonstyret hvis jeg ikke "må". Går på mercilon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det liksom bare å slutte på p-piller når man vil? Eller lønner det seg å slutte på et bestemt sted på brettet? Jeg skal slutte fordi jeg ikke har fast partner, og derfor ikke orker å utsette kroppen min for dette hormonstyret hvis jeg ikke "må". Går på mercilon.

Ja. :) Ikke noe spesielt sted å slutte. Men det hender man får mens når man slutter (fordi "mensuken" på brettet også er uten hormoner).

Skrevet

Du kan tekninsk sett slutte når du vil, men jeg vil anbefale deg å slutte når du har brukt opp de 21 tablettene med aktive hormoner, da vil du få mensen slik du pleier.

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Ok, takk for svar :) Opplevde dere noen endringer når dere sluttet? Vekt, humør....?

Gjest Cupcakes
Skrevet

Jeg ble i bedre humør, og sluttet å småspise så mye som jeg haddegjord de 6 årene på pilla. Men jeg fikk mer uren hud igjen da :P Tok noen mnd før mensen/syklusen ble stabil, og jeg fikk mye kraftigere menssmerter enn jeg hadde før jeg begynte på pilla :)

Skrevet

Jeg fikk mindre pupper, mer ustabilt humør og mer kviser av å slutte på p-piller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...