Gå til innhold

Kontaktlinser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg bruker kontaktlinser så og si hver dag og per nå bruker jeg daglinser fra Specsavers som tilsvarer Focus Dalies. De er greie, men jeg vil gjerne prøve noe annet, som månedslinser eller døgnet-rundt linser. Hva er billigst?

Jeg vet at å kjøpe briller vil være billigere i lengden enn å bruke linser, men jeg klarer rett og slett ikke å bruke briller over en lengre periode. Selv om jeg har store "nerdebriller" legger jeg merke til rammen på brillene. Jeg har også så lenge jeg kan huske hatt en frykt for å å ha ting veldig nærme øynene mine, slik som en vegg ved senga mi, kan ikke ligge med ansiktet for nære den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper månedslinser fra lensway, og betaler ca 400 kr for 6 par. Absolutt billigere enn dagslinser! Døgnet rundt-linser blir noe dyrere, men det kommer jo igjen an på hva slags linser du skal ha. Finnes jo utallige typer innen de ulike kategoriene.

Skrevet

jeg har vore linsebruker i 17 år ,kjøpt på lensway og shopping4net .har alltid brukt dagslinser ,men lagt de i beholder med rensevann og brukt en dag ti, .de billigste koster 100 kr for 30 linser .alså 14 par ,=28 dager.

Gjest badeand1
Skrevet

Bruker månedslinser og betaler 195 kr for en pakke med seks linser i. (som varer et halvt år)

Skrevet

Bruker månedslinser og betaler 195 kr for en pakke med seks linser i. (som varer et halvt år)

Og jeg var fornøyd med å betale 400?? Haha :gjeiper: Hvor kjøper du linsene dine? Kan jeg spørre hva slags linser?

Skrevet

Jeg har brukt dagslinser før, men har de siste 4-5 årene brukt døgnet-rundt-linser, og vil absolutt ikke gå tilbake til dagslinser (eller månedslinser, for den saks skyld). Slipper å tenke på at jeg bruker linser, må bare huske å skifte de én gang per måned. Men jeg vet at det ikke er alle som kan bruke dem. Det koster meg vel ca. 100 kr. måneden å bruke dem, men det synes jeg det er verdt :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Crash

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...